پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۰:۴۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
بازرسی ناحیه جهرم برگزار نمود
به مناسبت بزرگداشت هفته ایمنی در نیروهای مسلح که از تاریخ 15 لغایت 21 اسفند ماه همه ساله برگزار می گردد برنامه های متنوعی در سطح سپاه ناحیه جهرم جهت پرسنل پایور و سربازتوسط مدیریت ایمنی ناحیه برگزار گردیده است .

مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه در مصاحبه با تنویر جهرم بیان داشت که به جهت تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و در راستای ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح خطر ساز در سپاه ونیز توجه به اولویت برگزاری برنامه های متنوع و آموزشی در این زمینه، مدیریت ایمنی بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه جهرم اقدام به برگزاری 28 عنوان برنامه  نموده است .

سروان احسان مصلی نژاد مهمترین برنامه های اجرا شده  در این هفته را به شرح ذیل عنوان کرد : برنامه ریزی هفته ایمنی با حضور مسئولین قسمتها و فرماندهان حوزه ها ، برگزاری دوره توجیهی و دستور العمل جامع ایمنی و برگزاری آزمون از مفاد آن ، بازدیدهای خودرویی ، انبار تسلیحات و مهمات ، انبار اقلام ، آشپزخانه ، آسایشگاه ، و... ارسال پیامک های حاوی رعایت اصول ایمنی ، برگزاری کارگاههای توجیهی مقررات راهنمایی و رانندگی ، اطفاء حریق ، نگهداری و تعمیرات ، تبلیغات و نصب بنر ، چاپ وتوزیع بروشور ایمنی و دیگر برنامه های متنوع  که کیفیت و بهره برداری کامل پرسنل از اجرای این برنامه ها سرلوحه و هدف اصلی اجرای برنامه هاقرار گرفته است .
 
نام:
ایمیل:
* نظر: