گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
جمعی از پایوران ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به قله 3725 متری برم فیروز سپیدان صعود کردند .
به گزارش تنویر سپیدان ، دیروز به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ، جمعی از پرسنل پایور ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان به قله 3725 متری برم فیروز سپیدان صعود کردند .
سرهنگ خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان در حاشیه این صعود گفت : به مناسبت سالروز شهادت علامه شهید مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج ، تعداد 25 نفر از پایوران سپاه سپیدان برای تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی اقدام به این حرکت فرهنگی ورزشی نمودند و موفق شدند بعد از یک ساعت و نیم کوهپیمایی ، قله 3725 متری برم فیروز را فتح نمایند .
لازم به ذکر است که دریاچه برم فیروز در ارتفاع 3360 متری  ارتفاعات برم فیروز واقع شده و در فاصله پانزده کیلومتری از شهرستان سپیدان استان فارس قرار دارد. این دریاچه در فصول گرم سال و با آب شدن برفها تشکیل می شود. این منظره زیبا در فصل زمستان به دلیــــل وجود برف بسیار، کاملا نامشخص و یخ زده می باشد . در بهار و تابستان در مجاورت این دریاچه می توان سبزه زاری زیبا را کنار سفیدی برف مشاهده نمود. 

در طول زمستان منطقه و دریاچه بدليل سرماي زياد پوشيده از برف است.براي ديدن آن اواخر ارديبهشت تا اواخر خرداد پيشنهاد ميشود تا زیبائي هاي طبيعت را بتوان بیشتر نظاره گر بود

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: