يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۹۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: اقتصاد و فرهنگ مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری است که در این راستا بعضی از مسئولان نسبت به آن بی‌توجهی کرده‌اند.
به گزارش تنویر، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده در همایش هفته عقیدتی سیاسی در سخنانی اظهار داشت: حاکمیت فرهنگ دینی باید در راستای توجه به اقتصاد، فرهنگ و معیشت مردم در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به منابع سرشار و بودجه، از سوی مسئولان به زیرساخت‌های اقتصادی کمتر توجه شده، افزود: پرداختن به مسائل حجاب، عفاف، حیا و نجابت در وجود زنان مومن و متدین است اما علاوه بر آن جامعه به فرهنگ، مدرسه و اقتصاد نیاز دارد که با اجرایی شدن آن فعالیت رسانه‌های بیگانه علیه نظام اسلامی بی‌اثر می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: شجره طیبه سپاه و بسیج، اخلاق الهی، انسانی، اسلامی، راستگویی و تکریم ارباب رجوع است که با اجرایی شدن آن شاهد پویایی و نشاط در جامعه خواهیم شد.

حاجی‌زاده تصریح کرد: این نهاد مردمی با تفکر بسیجی منشا خیر و برکت است و اگر جوانان از این نعمت بی‌بهره شوند چیزی از آنان باقی نمی‌ماند.

وی با اشاره به سجایای اخلاقی استاد شهید مطهری خاطرنشان کرد: نسل جوان با ایده، افکار، نظرات و کتاب‌های ارزنده شهید مطهری فاصله گرفته و بیگانه شده‌اند که نیاز به تجدید نظر در سال فرهنگ و اقتصاد است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس بیان داشت: مهم‌ترین مشخصه‌های سیاسی و اجتماعی شهید مطهری مبارزه با الحاد، التقاط، متحجران به ویژه کمونیست‌ها و منافقین بوده که با افشاگری‌های وی نقطه عطفی در نحوه نگرش جوانان و روشنفکران به مکاتب غیردینی به‌وجود آمد.

این مسئول در پایان عنوان کرد: با تاسی از ولایت و رهبری بسیاری از شبهه‌افکنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی بی‌اثر می‌شود.

انتهای پیام./224224

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
Alvina
|
FRANCE
|
11:07 - 1393/03/01
0
0
This is what we need - an insight to make evenoyre think
نام:
ایمیل:
* نظر: