کد خبر: ۳۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
شهید حبیب الله کردگاری در بخش هایی از وصیت نامه خود نوشته است: برادر و خواهر مسلمان، امروز شما دعوت به صبر و استقامت شده‌اید. باید چون کوه محکم و استوار در مقابل حوادث بایستید که خدای بزرگ با شماست.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس شهید حبیب الله کردگاری در بخش هایی از وصیت نامه خود نوشته است: برادر و خواهر مسلمان، امروز شما دعوت به صبر و استقامت شده‌اید. باید چون کوه محکم و استوار در مقابل حوادث بایستید که خدای بزرگ با شماست.

تداوم انقلاب و حفظ آن بعهده شماست. به هوش که تخلف از این امر، غضب خداوند قادر را به دنبال دارد. تداوم انقلاب بستگی به شناخت چهره‌های انقلاب دارد، باید چهره‌های انقلاب را شناخت تا کسی به انقلاب ضربه نزند.

امروز چهره‌های حافظ انقلاب، همین جوانان مؤمن حزب‌الله هستند که چه در جبهه و چه در پشت جبهه، از انقلاب حفاظت می‌کنند.

خواهر و برادر، به هوش باش که انزوای حزب‌الله به هر شکل، انزوای انقلاب است. امروز حزب‌الله باید همانند گذشته، چون بنیانی مرصوص در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، پرتوان‌تر و پر تلاش باشند تا جنایتکاران خارجی و فرصت‌طلبان داخلی هوس حاکمیت بر انقلاب اسلامی را نداشته باشند.

خواهر و برادر حزب‌الله، به هوش باش تا تو را از درون خراب نکنند، فتنه‌های ضدانقلاب در بین شما اثری نداشته باشد. متحد و همگام با هم بوده و اختلاف را از بین ببرید. خود را تزکیه کنید تا فرصت طلبان، حاکم بر مقدرات مردم نشوند. فرامین و نصایای امام را به دقت مورد عمل قرار دهید.

/انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: