کد خبر: ۵۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
معلم شهید اسماعیل کاردان:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، در ادامه فرازی از وصیت نام شهید والامقام فرهنگی اسماعیل کاردان را می خوانیم.

برادران و خواهران و امت شهید پرور؛ همیشه و در همه حال گوش به فرمان امام خمینی باشید و مسئله جنگ را فراموش نکنید، که سرنوشت انقلاب اسلامی و عزت و سعادت ما وابسته به همین جنگ است. از رهبر عزیز خمینی اطاعت کنید. مبادا فریب دشمنان دوست نما را بخورید! مبادا؛ به دشمنان امام و انقلاب اجازه بدهید که با چهره منافقانه شان در میانتان نفوذ کنند و برنامه هایشان را پیاده کنند! و یاران امام را به هرگونه که بتوانند، کنار بزنند، حتی با تهمت و افترا و به بهانه های مختلف.

همان گونه که دیدید چگونه افرادی مانند، حمید عارف و دیگر جوانان حزب اللهی در خط امام را کنار زدند و وادار به هجرت کردند. برادران فریب این نیرنگ بازان را نخورید و به آنها اجازه ندهید که از تعصب مذهبی مقدس شما، در جهت اهداف شومشان، که همانا کوبیدن حزب الله و شکستن خط ولایت فقیه و کوبیدن اسلام است، سوء استفاده کنند. که اگر خدای ناکرده در این مسایل موفق شوند، برای اسلام و مسلمین و مستضعفین جهان مصیبتی بس بزرگ است.

دانش آموزان عزیزم، برادران کوچک حزب اللهیم، وصیتم به شما این است که حلالم کنید و از بدی هایم بگذرید و بکوشید و درس بخوانید و بدانید که مدرسه سنگر است و از شما می خواهم که از این سنگر به خوبی محافظت کنید و همیشه گوش به فرمان امام باشید و از همین حالا تصمیم بگیرید که با سعی و تلاش پیگیر خود برای چرخ اجتماع، گردانندگان خوبی باشید و برای امام عزیز و اسلام، سربازی فداکار و دلیر باشید.

در پایان سفارش می کنم که اگر خدا توفیق شهادت به بنده بی مقدارش عطا فرمود، در گلزار شهدا دفنم کنید. چون می خواهم در جوار یاران با وفای اسلام و امام باشم، شاید روز حساب شفاعتم کنند.

شهید والامقام اسماعیل کاردان در تاریخ 11 اسفند سال 62 در طلائیه به فیض شهادت نائل آمد.


/انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: