کد خبر: ۳۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
توصیه معلم شهید:
معلم شهید عبدالرحیم پیله وریان در وصیت نامه خود خطاب به همکاران فرهنگی خود نوشته است برای رضای خدا کار کنید و خدا را بر اعمالتان ناظر بدانید.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس، معلم شهید عبدالرحیم پیله وریان در وصیت نامه خود خطاب به همکاران فرهنگی خود نوشته است برای رضای خدا کار کنید و خدا را بر اعمالتان ناظر بدانید.

فرازی از وصیتنامه شهید والا مقام فرهنگی عبدالرحیم پیله وریان

اینجانب برای رضای خدا و برای این که از رهبرم اطاعت کرده باشم و برای دفاع از کشورم به جبهه رفتم. و همان طوری که می دانید، امام امت، جبهه رفتن را یک تکلیف الهی و شرعی اعلام کردند و رفتن به جبهه را واجب دانستند.

و اما بعد سخنی با پدر عزیز و مهربانم؛ از این که من نتوانستم از زحمات شما قدردانی کنم، مرا ببخشید و مرا حلال کنید. و اگر من کشته شدم خدا را شکر کنید و صبر را پیشه کنید که؛ «إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ»[1] خدا با صابرین است.

سخنی با خواهران و برادرانم؛ از این که بدون خداحافظی رفتم، معذرت می خواهم و امیدوارم که مرا ببخشید و مرا حلال کنید و این را فراموش نکنید که اگر می خواهید در دنیا و آخرت سعادتمند شوید از دستورات امام امت پیروی کنید. چون دستور امام، دستور خداست.

سخنی با همشهریان و همکاران گرامی؛ بنده کوچکتر از آن هستم که بخواهم شما را نصیحت کنم. ولی بعنوان وظیفه می گویم؛ اول: این که برای رضای خدا کار کنید و خدا را بر اعمالتان ناظر بدانید. دوم: این که هر بدی و هر گناهی از من سر زده است، مرا ببخشید و حلال کنید.

معلم شهید عبدالرحیم پیله وریان در تاریخ 20دی سال 65 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

/انتهای پیام/224224



[1]. بقره، آیه153.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: