پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۵۳:۵۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
بیانیه سپاه جهرم به مناسبت روز قدس
ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم، به مناسبت فرا رسیدن روز قدس، با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام آمادگی و دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی این روز، حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه را محکوم کرد.

 بسم الله الرحمن الرحیم

«إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم، به مناسبت فرا رسیدن روز قدس، با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام آمادگی و دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی این روز، حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه را محکوم کرد.

شکل‌گیری روح مقاومت و ایستادگی برابر نظام سلطه و استکبار در کالبد جوامع و ملل آزاده و حق طلب،  بویژه جبهه ملت‌های اسلامی، با گذشت سی و پنج سال از فرمان تاریخ ساز معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس،  واقعیات امیدوارکننده ای را در بیداری مردم جهان معاصر رقم زده است.

اگرچه امروز همانند همیشه آمریکا و انگلیس بی‌شرمانه از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند اما در چهارگوشه جهان صدای اعتراض آزادیخواهان عالم به آسمان برخاسته و هوشیارانه درمقابل این وحشیگریها، واکنش نشان داده و ملت مظلوم فلسطین را همراهی می‌کنند. در این میان سکوت شرم‌آور کشورهای اسلامی درمقابل جنایت‌های روزافزون رژیم جنایتکار صهیونیستی که علیرغم دیدن صحنه‌های تأثربار فاجعه انسانی که در غزه روی می‌دهد، به سکوت خود ادامه می‌دهند، جای شگفتی دارد.
 
اماحماسه مقاومت و پایداری ملت فلسطین در نبردی کاملاً متفاوت از نبردهای پیشین، همانند جنگ 22روزه و... بار دیگر رژیم صهیونیستی را به اوج استیصال و درماندگی رسانده‌ است. 
 
روز قدس، روز رهایی قبله اول مسلمین جهان در پیش است و مسلماً صدای ملت‌های مظلوم جهان علیه جنایات اسرائیل غاصب در این روز به اوج خود خواهد رسید. چرا که صهیونیست‌های غاصب باید بدانند ملت های مسلمان و به‌ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق پایمال‌شده ملت فلسطین حمایت کرده و اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنند.
 
به همین منظور، سپاه ناحیه جهرم با دعوت از اقشار و آحاد مردم خداجوی، حق طلب، عدالت خواه، ظلم ستیز و شهید پرور شهرستان جهرم برای شرکت پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و تاکید بر اهمیت مضاعف روز قدس جاری در مقایسه با سال‌های اخیر،  افق بلندی که امام عظیم الشأن (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) برای تمام مستضعفین جهان بویژه ملت مظلوم فلسطین ترسیم نموده اند را در حال محقق شدن دانسته و امید است که در گذار از این پیچ تاریخی نصرت اسلام و مسلمین بر ظالمان و جنایتکاران بشر میسر شود. «نصر من الله و فتح قریب و بشر الصابرین»
 
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم

 

نام:
ایمیل:
* نظر: