گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۳
مردم به جناح بندی چپ و راست اهمیتی نمی دهند
رئیس مجمع عمومی بسیج سپیدان در جمع مردم سربست گفت : مردم مرید ولایت هستند و چپ و راست برای آنها اهمیتی ندارد .

 مجمع عمومی بسیج سپیدان در جهت تحقق شعار سال 1393 ، در سومین سفر خود به مناطق مختلف شهرستان این بار در جمع مردم خونگرم سربست هماشهر حاضر شد .

مجمع عمومی بسیج در روستای سربست www.margoon.comحجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه و رئیس مجمع عمومی بسیج سپیدان با اشاره به برکات این گونه سفر ها در عرصه مدیریتی اظهار داشت : مقام معظم رهبری مطالبات خود را بنا به نیاز مردم در شعار سال بیان می کنند و مسئولین وظیفه دارند در جهت تحقق شعار سال تلاش کنند.

موسوی انور حضور نهادهای انقلابی بسیج ، کمیته امداد و بنیاد شهیدوامور ایثارگران در این گونه سفر ها را مثبت خواند و افزود : این نهاد سپاه ، بسیج ، کمیته امداد و بنیاد شهید منتصب به بیت معظم رهبری هستند و مسئولین این نهادها با حضور در بین مردم باید با نهادینه کردن فرهنگ در جهت تحقق شعار سال تلاش کنند.

رئیس مجمع عمومی بسیج حاکمیت کشور اسلامی ایران را امام و امتی خواند و گفت : بنا به گفته امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ، مردم ولی نعمت و صاحبان کشور و انقلاب هستند و ولایت برگ برنده انقلاب اسلامی و نقطه متصل به امامت است .

امام جمعه سپیدان وجود دژ مستحکم ولی فقیه را مانع نفوذ دشمن به ایران خواند و تاکید کرد : وجود با برکت ولایت که دشمن را در نفوذ به ایران ناکام گذاشته موجب شده تا دشمن با کشتار بی رحمانه مردم و دست زدن به جنایات متعدد به آزار و اذیت کشورهای اطراف ما در منطقه بپردازد.

موسوی انور با اشاره به وقایع طول تاریخ انقلاب اسلامی مردم را وامدار امام و امام را وامدارمردم خواند و گفت : مردم پیرو ولایت و وامدار امام امت هستند و به چپ وراست اهمیت نمی دهند .

مجمع عمومی بسیج در روستای سربست www.margoon.comسرهنگ خسروانی فرمانده سپاه و دبیر مجمع عمومی بسیج سپیدان نیز با اشاره به وحشی گری تروریست ها و تکفیری های داعش گفت : سران کشور های غربی با در دست داشتن امپراطوری رسانه ای جهان و پشتیبانی از این گروهکها به دنبال تطهیر کردن چهره منفور خود در جهان هستند.

سرهنگ خسروانی پیشرفتهای اخیر ایران اسلامی را دلیل افزایش دشمنی های غرب دانست و گفت : غربی ها که خود را در مقابل ایران ضعیف و ناتوان دیده اند دست به تبلیغات و عملیات روانی گسترده ای زده اند تا پیشرفتهای علمی ایران اسلامی را به عنوان بلند پروازی ایران جلوه دهند و افکار عمومی جهان را بر علیه ایران بسیج کنند .

خسروانی سیاست ایران را بر هم زننده استراتژی غرب در منطقه دانست و تاکید کرد : امروزه سیاست ایران اسلامی به حدی تاثیر گذار است که آمریکا و غرب برای هر حرکتی در منطقه چشم به عکس العمل ایران اسلامی دارد و تصمیمات ایران را متحول کننده وضعیت سیاسی آسیای غربی و مرکزی می دانند از این رو جنگی فرسایشی بر علیه ایران اسلامی به راه انداخته اند تا بتوانند از مطرح شدن ایران به عنوان قدرت برتر منطقه جلوگیری کنند .

در ادامه اعضاء مجمع عمومی بسیج با حضور در منزل سردار شهید عزیز طالبی گنجه ایی با پدر این شهید دیدار و گفتگو کردند و در پایان مراسم تودیع ومعارفه فرمانده پایگاه مفاومت صاحب الزمان (عج) از حوزه مقاومت خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد و از فرمانده قبلی این پایگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد .

مجمع عمومی بسیج در روستای سربست www.margoon.comمجمع عمومی بسیج در روستای سربست www.margoon.comمجمع عمومی بسیج در روستای سربست www.margoon.comمجمع عمومی بسیج در روستای سربست www.margoon.comمجمع عمومی بسیج در روستای سربست www.margoon.comمجمع عمومی بسیج در روستای سربست www.margoon.comمجمع عمومی بسیج در روستای سربست www.margoon.com

نام:
ایمیل:
* نظر: