يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۸:۲۰
کد خبر: ۳۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بقیه الله (عج) گفت : غدیر سند افتخار و هویتی مسلمانان در تاریخ اسلام است.
  به گزارش روابط عمومی سپاه  ناحیه بقیه ا... (عج) شیراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بقیه الله (عج)، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر که به عنوان دهه ولایت نامگذاری شده است در جلسه ای که صبح امروز درجمع شورای فرماندهی به مناسبت عید غدیر برگزار شد ،گفت:غدیر خم هویت تنها شیعه نیست بلکه هویت اصلی مسلمانان است و هرچه مسلمانان عالم در برگزاری این گونه مراسمات و جشن های مذهبی هزینه کنند اسراف نیست.
   حجت الاسلام محمدی، با توجه به حدیث قدسی که خداوند می فرماید، اگر همه مردم به ولایت حضرت علی (ع) اجتماع می کردند، هیچ وقت آتش جهنم را خلق نمی کرد افزود:حادثه غدیر از بزرگترین حوادث تاریخ اسلام است و به حدی بزرگ است که اگر اجرا نمی شد اسلام ناقص می ماند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بقیه الله (عج) گفت:  مقام و منزلت امیر المومنین (ع) آن قدر  والاست که حتی نام اورا خود خدا انتخاب کرد. در پایان مدیر مجتمع فرهنگی مذهبی شلمچه از برگزاری بزرگترین جشن عید غدیر خبرداد و افزود: روز یک شنبه مورخ 20/7/93 ساعت 30/ 15 در مجتمع فرهنگی مذهبی شلمچه برگزار خواهد شد
رسول مومنی، درهمین زمینه یادآور شد، سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین موسوی از شهر مقدس قم و مداحی حاج رضا رودکی همراه با برنامه های شاد و مولود خوانی و برپایی ایستگاه صلواتی همراه خواهد بود.     

نام:
ایمیل:
* نظر: