گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸
توسط جانشين ناحيه مقاومت سپيدان
در هفته مقدس بسيج 93 بيش از 100 عنوان برنامه در پايگاه ها ، حوزه ها و ناحيه مقاومت بسيج سپيدان اجرا مي شود
به گزارش تنوير سپيدان ، سرگرد پاسدار " علي رضا محمدي " جانشين ناحيه مقاومت بسيج سپيدان امروز چهارشنبه 28 آبان 93 در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسيج گفت : با تدابيري كه انديشديه شده در هفته بسيج امسال بيش از 100 عنوان برنامه در اين ناحيه برگزار مي شود كه تكريم و بزرگداشت مقام شهدا با برگزاري يادواره شهدا ، ديدار با امام جمعه محترم شهرستان ، همایش ائمه جماعات ، مسابقات ورزشي و فرهنگي ، نشست هاي روشنگري و اجتماع بزرگ بسيجيان در روز 5 آذر مهم ترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان سپيدان است.

برنامه های هفته بسیج 93 سپاه سپيدان تشریح شدسرگرد محمدي با اشاره به همزماني برنامه هاي هفته بسيج و ايام عزاداري امام حسين عليه السلام گفت : اصل و اساس حركت و قيام ابا عبدالله الحسين عليه السلام براي احياء امر به معروف و نهي از منكر بود و از همين رو در هفته بسيج امسال برنامه هاي ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر به طور ويژه تدارك ديده شده و نشست هاي متعددي با موضوع دجالواره نيز برگزار خواهد شد .

محمدي اعزام تيم‌های بهداشتی ـ درمانی به مناطق محروم ، اهدای خون ، برگزاری صبحگاه مشترك در مدارس و عطرافشانی گلزار شهدا را از برنامه‌های پيش‌بينی شده عنوان كرد.

همچنين برگزاری مسابقات دوچرخه سواری ، فوتسال ، مسابقات بومي محلي و كوهپيمايی را از برنامه‌های ورزشی دانست و گفت: برپايی ايستگاه صلواتی و تجليل از آزادگان از ديگر برنامه‌های اجرايی هفته بسيج است.

يادآور می‌شود، به‌منظور گراميداشت بسيجيان از امروز، 30 آبان‌ماه جاری آغاز و تا دوشنبه، 6 آذرماه سال ‌جاری به نام هفته بسيج نامگذاری شده است.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: