گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
سرهنگ خسرواني فرمانده ناحيه مقاومت سپيدان :
بسیج امروز در اوج اقتدار عزت و شکوفایی است و با و حضور منسجم ، پرشور و یکپارچه در تمام عرصه ها به عنوان يك نيروي وحدت آفرین بوده و هر جا كه نظام و انقلاب نياز داشته باشد ، تاثير گذار است .

به گزارش تنوير سپيدان ، سرهنگ دوم پاسدار مرتضي خسرواني فرمانده ناحيه مقاومت سپيدان ظهر ديروز 30 آبان 93 همزمان با آغاز هفته مقدس بسيج به عنوان سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه سپيدان با تبريك هفته بسيج اظهار داشت : بسیج امروز در اوج اقتدار عزت و شکوفایی است و با و حضور منسجم ، پرشور و یکپارچه در تمام عرصه ها به عنوان يك نيروي وحدت آفرین بوده و هر جا كه نظام و انقلاب نياز داشته باشد ، تاثير گذار است .

بسيج نيرويي مطمئن و حماسه ساز در تمام عرصه ها
بسيج در جنگ نرم همان حماسه هاي جنگ سخت ديروز را مي آفريند

سرهنگ خسرواني با اشاره به نياز جامعه و فعاليت هاي گسترده بسيج گفت : بسیج با حضور توانمند در عرصه های فرهنگی ، اقتصادی ، علمی ، سازندگی ، امر به معروف و نهی از منکر آماده است تا با همان عظمت و بزرگی كه در دفاع مقدس داشت ، حماسه اي دیگر خلق كند.

اجراي بيش از 100 برنامه در هفته بسيج امسال نشان از پويايي بسيج دارد
سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه اجراي بيش از 100 برنامه را در هفته بسيج امسال نشان از پويايي بسيج دانست و افزود : هفته بسيج امسال که با شعار " بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی " نامگذاري شده است ، با حضور گسترده بسيجيان تحت عنوان " ولایت و انتظار " در نماز عبادي سياسي و دشمن شكن جمعه آغاز شد و با اجراي برنامه های فرهنگی ، ورزشی ، بصیرتی و علمی در قالب 100 برنامه ادامه خواهد داشت که مهمترین آنها سرکشی از خانواده معظم شهداء ، جانبازان و ایثارگران ، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم ، برنامه های فرهنگی جمع آوری ماهواره تحت عنوان " دجالواره " ، مسابقات ورزشی و تجمع بزرگ همه آحاد بسیج در 5 آذر خواهد بود تا شکوه و عظمت دیگری را كارنامه بسيج سپيدان خلق شود .

خسرواني با اشاره به سالروز تاسيس شجره طيبه بسيج گفت : تاسيس و بنا گذاري شجره طيبه بسيج نتيجه هنر و آينده نگري حضرت امام خميني رحمت الله عليه بود و در حال حاضر نيز عطر شكوفه هاي بسيج دنیا را معطر کرده است .

مرتضي خسرواني بسج را امتداد حماسه آفريني هاي رزمندگان هشت سال دفاع مكقدس خواند و تاكيد كرد : فرزندان انقلاب که برای مکتبشان در رکاب امام امت صد ها هزار شهید والا مقام را تقدیم کردند ، ذره ای از اعتقادات خود تنزل نکردند و امروز هم با هدایت امام گونه امام خامنه ای (مدظله العالی) باهمان صلابت وقاطعیت به پیش می روند .

فرمانده سپاه سپيدان بسيج را الگوي ملت هاي آزادي خواه جهان خواند و گفت : با گذشت سه دهه از پيروزي انقلاب و تاسيس بسيج ، ملتهاي ازادی خواه دنیا به دنبال بهر گیری از تجارب عظیم بسیج هستند و امروز در عراق ، فلسطین ، لبنان ، سوریه و ... نيز شاهد شکل گیری بسیج هستیم و الهام گیری از بسیج است كه پيروزيهاي اخير را در آن كشورها رقم زده است.

دبير ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر سپيدان فرهنگ بسيج را برگرفته از فرهنگ غني عاشورا دانست و افزود : بسیج شاگرد مکتب غني و كامل حضرت اباعبداالله الحسین عليه السلام است که با نداي " هیهات من الذله " امر به معروف و نهي از منكر را زنده كرد و همین تفکرحسینی است که ملت های منطقه را وارد صحنه رويارويي با استكبار و ضلم كرده است .



مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: