يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز
بیش از 2 هزار نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس در بزرگترین رزمایش خاتم الانبیاء سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز اقتدار خود را در حوزه جنگ نرم، نیمه سخت وسخت به نمایش گذاشتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، پاسدارجواد قناعتی در اولین روز از برگزاری رزمایش خاتم الانبیاء، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 15 هزار شهید استان فارس و 758 شهید سادات استان وضمن خیر مقدم به حضور تمامی بسیجیان گردان های بیت المقدس در بزرگترین رزمایش خاتم الانبیاء سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز که در منطقه قره باغ در حال برگزاری است، گفت: حضور مقتدرانه بسیجیان دربزرگترین  رزمایش خاتم الانبیاء نشان از قدرت و عظمت بسیج است که  دشمن از حضور بسیج و بسیجیان درهمه عرصه ها خوف دارد.  
 قناعتی افزود: دشمن  به دنبال این است که سایش های اخلاقی را دربین جوانان و نوجوانان ایجاد کند اما غافل از این هستند که هرکدام از جوان های ایران زمین خود با ایمان و اعتقاد راسخ با ورود به عرصه های علمی و پیشرفت های آن جلو دشمن ایستاده است که این خود باعث رعب و وحشت آنها شده است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با اشاره به جزئیات این رزمایش خاطر نشان کرد: رزمایش بزرگ خاتم النبیاء سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در سه مرحله قابل اجرا می باشد که مرحله اول آن امشب بعد از برگزاری نماز مغرب و عشاء در حوزه نرم یادواره شهدا با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان کهکیلویه و بویر احمد برگزار می شود که همچنین در حوزه سخت با برگزاری انفجارات و راهپیمایی و کوهپیمایی این رزمایش تا پاسی از شب ادامه دارد.
وی ادامه داد: مرحله دوم آن فردا بعد از برگزاری نماز صبح و قراعت دعای ندبه می باشد که با حضور بسیجیان بزرگ ترین نمایش اقتدار را با حضور مسئولین استانی و شهرستانی شاهد خواهیم بود.
قناعتی با اشاره به برگزاری مرحله سوم این رزمایش یاد آور شد: در ادامه این رزمایش پدافند غیر عامل و کمین وضد کمین و کوی و برزن با حضور آحاد بسیجیان در سطح شهر برگزار می شود که پایان بخش این مراسم حضور گسترده بسیجیان در نماز دشمن شکن جمعه می باشد.
انتهای پیام./224224
برچسب ها: تنویر ، رزمایش ، قناعتی
نام:
ایمیل:
* نظر: