گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴
عبدالحسن صمدنژاد فرماندار سپيدان :
فرماندار سپيدان در جمع بسيجيان گردانهاي بيت المقدس سپيدان گفت : افتخار كنيد به لباسي كه پوشيده ايد ، به چفيه اي كه بر گردن داريد و به هدف والايي كه بسيج دارد .
به گزارش تنوير سپيدان ، عبدالحسن صمدنژاد فرماندار سپيدان ديروز جمعه 14 آذر 93 با حضور در جمع بسيجيان شركت كننده در رزمايش گردانهاي بيت المقدس ناحيه مقاومت سپيدان با اشاره به روحيه معنوي بسيج  اظهار داشت : داشتن روحيه استكبار ستيزي از مهمترين ويژگي هاي نيروهاي بسيجي است و اين استكبار ستيزي و اخلاص بسيج مربوط به دوره زماني خاصي نيست .
چفيه ، لباس خاكي و هدف بسيج يك افتخار استفرماندار سپيدان با اشاره به برخي از مشخصه هاي استكبار گفت : خودبرتر بيني ، فخر فروشي ، تحقير ملت هاي مستضعف و جنگ با خدا از خصوصيات استكبار است و زماني ميتوان در مقابل استكبار ايستاد و سر خم نكرد كه روحيه و اخلاص بسيج و بسيجي داشته باشيم .

عبدالحسن صمدنژاد خدا باوري و تزكيه نفس را راه رسيدن به روحيه و اخلاص بسيج دانست و افزود : وظيفه همه ماست كه خداباوري و تكيه بر خدا را سرلوحه امورات خود قرار دهيم تا با تزكيه نفس و خدا باوري به خود باوري و رشد رسيده و شعار " ما مي توانيم " را به معناي واقعي كلمه عملي سازيم .

فرماندار سپيدان ولايتمداري را اصل و اساس بسيجي بودن و استكبار ستيزي خواند و تاكيد كرد : نهادينه كردن اطاعت محض از ولايت فقيه و پذيرفتن وحدت فرماندهي رسيدن به وحدت و از خصوصيات بسيج است و كساي كه در تضعيف ولايت فقيه و فرماندهي معظم كل قوا حركت كنند ، بدون شك در خدمت استكبار هستند .
صمدنژاد حفظ وحدت در بين همه گروه ها ، حزب ها و مردم جامعه را شرط ايستادگي در برابر استكبار دانست و گفت : حفظ اتحاد ، حفظ روحيه استكبار ستيزي ، حمايت از مستضعفين جهان و ايستادگي در برابر زور لازمه پايداري و ايستادگي در برابر استكبار و قدرتهاي پوشالي جهان است و بسيجيان بايد  افتخار كنند به لباسي كه پوشيده ايد ، به چفيه اي كه بر گردن دارند و به هدف والايي كه بسيج دارد .
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: