گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
با حضور دبيران و فرهنگيان سپيدان
به همت كانون بسيج فرهنگيان سپيدان همايش هاديان بصير با حضور دبيران مقاطع ابتدايي ، راهنمايي و دبيرستان شهرستان سپيدان در سالن شهيد قنوتي سپيدان برگزار شد .
به گزارش تنوير سپيدان ، پنج شنبه گذشته 20 آذر 93 ، همايش هاديان بصير با حضور دبيران مقاطع ابتدايي ، راهنمايي و دبيرستان شهرستان سپيدان در سالن شهيد قنوتي سپيدان برگزار شد .
سرهنگ دوم پاسدار مرتضي خسرواني فرمانده ناحيه مقاومت سپيدان در اين همايش با اشاره به سخنان سخيف هادي غفاري در مراسم روز دانشجو گفت : هادي غفاري فرديست روحاني نما كه با سخنان سخيف خود در دانشگاه علوم پزشكي شيراز سعي در بيدار كردن جريان فتنه داشت غافل از اينكه نيروهاي بسيج و مردم انقلابي اجازه چنين كاري را نميدهند .
سرهنگ خسرواني فتنه 88 را ظلمي عظيم به ملت و نظام دانست و افزود : ظلمی که در جریان فتنه شیطانی ۸۸ بر مردم و نظام جمهوری اسلامی روا شد، فراموش شدنی و تطهیرشدنی نیست گرچه عده ای بخواهند برای نیل به منافع شخصی خود فتنه را یک اتفاق ساده و غیر برنامه ریزی شده جلوه داده و تهمت های سران فتنه را بازگو کنند؛ همانطور که فتنه گران منافع شخصی خود را به پذیرش حقیقت ترجیح دادند و نشان دادند که برای آن ها "ارزش نداشتن صندلی ریاست” فقط در حد یک شعار است .
حجت الاسلام سيد عبدالرحمن موسوي انور امام جمعه سپيدان نيز با اشاره به نقش نيروي انساني در جامعه گفت : قدرت كشورها و جوامع بشري وابسته به نيروي انساني جوان و با نشاط است و اگر نيروي جوان كشوري از بين رفت ، يقيناً قدرت دفاعي و پيشرفت آن كشور از بين مي رود .
امام جمعه سپيدان شعار فرزند كمتر ، زندگي بهتر را مربوط به يه دوره زماني كوتاه در كشور دانست و افزود : شعار " يك دختر و يك پسر براي هر خانواده " دخالت در امر و مقدرورات خداوند است و اگر ما بخواهيم با اين نگاه به سمت آينده حركت كنيم ، در آينده با مشكل مواجه خواهيم شد .
 دكتر مرادي از مدرسين دانشگاه شيراز نيز در خصوص ضرورتهاي افزايش جمعيت و آشنايي با الگوهاي ايراني اسلامي و همچنين تلاش غرب و استكبار براي جلوگيري از ازدياد جمعيت در ايران و كشورهاي اسلامي ، نكاتي را بيان كرد .

لازم به ذكر است اين همايش با حضور 300 خواهر و 250 برادر دبير و فرهنگي اداره آموزش و پرورش سپيدان در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد .
انتهاي پيام /


نام:
ایمیل:
* نظر: