يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۶:۱۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه
سردار جوانی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی معتقد بود که وقتی اعتماد مردم از نظام سلب شود، خودشان جمهوری اسلامی، نظام و ولایت را ساقط می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه جهرم، همایش روز بصیرت، همزمان با گرامی داشت حماسه 9 دی، با حضور اقشار مختلف مردم، در غدیریه جهرم برگزار گردید.

دکتر یدالله جوانی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در این همایش گفت: هدف قدرت های شیطانی دنیا ساقط شدن نظام جمهوری اسلامی است و این ملت با رهبری امام خمینی (ره) در صحنه ایستاد و مقاومت کرد و توطئه ها را در هم شکست.

وی با بیان اینکه ملت ایران در تمام برهه ها، شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده است، افزود: هر آنچه که دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرد، منجر به  شکست شد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه به تصور دشمن با رحلت امام (ره)، بنیان انقلاب اسلامی ایران فرو می ریزد، بیان کرد: با انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای توسط خبرگان به رهبری نظام اسلامی و بیعت مردم با ایشان، خیال شوم دشمنان همچنان نقش بر آب باقی ماند.

وی با بیان اینکه بدبین کردن ملت ایران از نظام، رهبری و مسئولان ترفند جدید استکبار بود، خاطرنشان کرد: آنها معتقد بودند که وقتی اعتماد مردم از نظام سلب شود، خودشان جمهوری اسلامی، نظام و ولایت را نابود می کنند.

جوانی با بیان اینکه مردم در صحنه توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی می کنند، تصریح کرد: اساس فتنه 88 نتیجه تلاش دشمن برای سلب اعتماد مردم از نظام و ولایت فقیه بود و دشمن با پروژه شبیخون فرهنگی به سراغ کسانی رفت که سابقه انقلابی داشتند.

وی با بیان اینکه مشکل غرب با ایران پیوند دین با سیاست است، گفت: مشکل آمریکا با آن دینی است که می خواهد در مقابل ظلم ایستادگی کرده و از مظلوم دفاع کند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه کسانی که می خواهند بفهمند فتنه 88 چیست، دوران اصلاحات را بررسی کنند، خاطرنشان کرد: از جمله کسانی که در حوزه نظریه پردازی، جریان اصلاحات را حمایت می کنند، اکبر گنجی است که می گوید: اصلاحات، خمینی را به موزه می برد. 

وی با بیان اینکه بعدها خاتمی می گوید بنده جوابگوی حرف های گنجی نیستم، گفت: ما می گوییم چرا زمانی که فضای کشور از اصلاحات بود، شما از سو استفاده ها جلوگیری نکرده و آن زمان که با گنجی برخورد کردند از او حمایت کردید.

جوانی با بیان غرب در دوره دوم خرداد به این جمع بندی می رسد آن نیرویی که برای تغییر نظام نیاز داریم، همین فرد است، بیان کرد: فتنه 88 از اینجا آغاز می شود که جریان داخل خانه انقلاب به دلایل مختلف از راه اصلی دچار انحراف می شوند.

وی با بیان اینکه جریان فتنه از آنجا آغاز شد که موسوی بعد از انتخابات، هوادارانش را تحریک کرد که حق آنها پایمال شده و تقلب صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اکنون که پنج سال از انتخابات 88 گذشته، چه کسی می تواند اثبات کند در آن تقلب صورت گرفته است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آنچه در جریان انتخابات 88 رخ داد، نقشه آن از پیش تعیین و بازیگران آن موسوی و کروبی بودند، گفت: شیوه براندازی نظام از گذشته تا کنون تغییرات گسترده ای کرده و انقلاب های مخملین، جایگزین کودتاهای مختلف نظامی همچون 28 مرداد و کودتا در کشورهای شیلی و آمریکای لاتین شده است.

وی با استناد به بیانات رهب معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه 29 خرداد 88 که فرمودند: «احمقها فکر می کنند ایران هم گرجستان است» و تاکید بر این مهم بیان این نکته که گرجستان آخرین کشوری بود که در آن انقلاب رنگین اتفاق افتاد، تصریح کرد: در سال 88، دروغ بزرگ تقلب در انتخابات زمینه حوادث و ناآرامی ها را فراهم کرد.

جوانی اظهار کرد: غرب که موسوی را وارد گود انتخابات کرده بود با گره زدن آن به تقلب زمینه ساز بدبین کردن مردم و حضور برخی از عناصر خود به خیابان ها را فراهم کرد.

وی عنوان کرد: آنها 6 ماه پیش از انتخابات با ایجاد ذهنیت در مردم دغدغه نتایج آن را فراهم کردند و از جمله کسانی که از چند ماه پیش حرف هایی زد که نکند در انتخابات تقلب شود، هاشمی بود.

به گفته جوانی، فتنه 88 از مناظره آغاز نشد، بلکه از سال 87 با تشکیل کمیته صیانت از آرا پیش از انتخابات، این ذهنیت را در مردم به وجود آوردند، که مواظب باشید رأی شما به نام دیگری خوانده نشود.

وی اعلام پیروزی در انتخابات پیش از اعلام قطعی توسط موسوی را از دیگر عوامل ایجاد فتنه عنوان کرد و گفت: با بصیرت عاشورایی مردم در نهم دی ماه 88 یک حماسه عظیم رقم خورد که بدون هدابت الهی امکان نداشت.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه 9 دی تجدید میثاق دوباره مردم با ولایت و آرمان های نظام بود، اظهار کرد: گرچه به واسطه فتنه، عده ای فریب خورده و خواصی نیز بی بصیرت شدند اما توده های میلیونی مردم با حضور در این حماسه اثبات کردند که صلاحیت دریافت الهی را دارند. 

جوانی گفت: امروز نیازمند به یک بصیرت مستمر هستیم تا دوباره شاهد به وجود آمدن فتنه دیگر توسط دشمنان نباشیم.

 
 
 
 
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: