يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۱:۳۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
وصایای شهدا
بار خدایا مرا در، درهم شکستن این قفس پوشالی یاری ده و توانایی عنایت کن. بارالها؛ به لطف و رحمت تو چشم دوخته ام که بی لطف و رحمت تو جان دادن برایم سخت است.

سردارشهید عبدالرحمن رحمانیان جانشین و فرمانده گردان ابوذر از لشکر خط شکن المهدی(عج) شهرستان جهرم بود که در سوم دیماه سال 1365حین عملیات کربلای 4 در منطقه عمومی شلمچه به فیض شهادت نائل گردید. آنچه که از نظر می گذرانید وصیت نامه آن شهید بزرگوار می باشد که در زیر می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

رضیت بالله ربا و بالاسلام دینا و لمحمد صل الله علیه و آله نبیا و بعلی اماما و بالحسن و الحسین و علی و محمد و جعفر و موسی و علی و محمد و علی و الحسن و الخلف الصالح علیهم السلام ائمه و ساده قاده بهم اتولی و من اهدائهم اتبرء.

هدیه به پیشگاه مقدس حضرت حق، آخرین ستاره درخشان امامت و ولایت حضرت مهدی موعود(عج).

با سلام خدمت حضرت امام روح ا... حامی مستضعفان و با سلام و درود به ارواح طیبه شهدای این انقلاب و انقلاب خونین کربلا و با سپاس و شکرگذاری از خداوند کریم که لطفش شامل همه انسانها خصوصاً مسلمین است. خدمت عزیزانم باید عرض شود که اصل و ریشه ی هر حرکت علاقه و عشق به خداست برای همین هم الهام گرفتن از چشمه های جوشان قرآن مجید لازمه ی این امر است. شما عزیزان مؤمن به الله از قرآن الله و با توکل به او و با الهام گرفتن از گرانبهاترین گفته های او به اسم لشکر الله از سوی خانه ی کعبه حرکت کردید. به همین سبب هیچ لشکری نمی تواند بر شما چیره شود. مگر این نیست که قرآن می فرماید: "ان تنصرالله ینصرکم و ثبت اقدامکم" (اگر به یاری دین خدا برخیزید بی شک و شبهه حق به یاری شما خواهد آمد).

بار خدایا؛ این توئی که به ما راهی را نمودی که خشنودی و رضای تو در آن است. یارانت را بدان فرا خوانده و بهای آن را بهترین پاداش و برترین فرجام قرار دادی و این بهترین راهی است که می توان رفت. در این رهگذر مال و جان مؤمنان را پذیرا شدی و بهشت برین را به آنان ارزانی دادی. آنها که در راه خدا می جنگند و می کشند و کشته می شوند و این است وعده ی راستین تو. خداوندا؛ یاری ام ده تا از آن کسانی باشم که سرمایه وجودشان را به پیشگاه تو تقدیم داشته و ارزش خویش را باز یافته اند و بر سر بیعت خود استوار و پابرجا ایستادند و بی تزلزل ندای جهت تو را با انتخاب قرب جوارت پاسخ دادند. توفیقم عطا کن که موضعی بگیرم که موجب خشنودی تو و آمرزش گناهانم و پویای راه آن شهیدانی باشم که به عشق تو و حیات جاوید در زیر لوای حق و پرچم هدایت، قدم استوار داشته و به دشمن پشت ننموده و بی تزلزل جام گوارای شهادت را نوشیده اند.

بارالها؛ یاریم ده که در راه رسیدن به هدفم پابرجا واستوار باشم.

بارالها تو مونس تنهائیهایم بوده و هستی و امیدم به تو است و خواهد بود. مرا در راه خود ثابت قدم و استوار بدار. خدایا فقط تو را می طلبم. معبودا گویی وجودم از آتش رسیدن به عشق تو پر شده و همه اش امید پرواز دارد. گویی این قفس تنگ کفایت نگهداری این حقیر را نمی کند و باید که این میله های آهنین را بگسلم.

بار خدایا مرا در، درهم شکستن این قفس پوشالی یاری ده و توانایی عنایت کن. بارالها؛ به لطف و رحمت تو چشم دوخته ام که بی لطف و رحمت تو جان دادن برایم سخت است.

بار الها اگر مصلحت دانستی من کشته شوم، در راه خودت مرا بکش. بار خدایا اعتراف می کنم که من گناهکارم و در روز محشر از من بازخواست منمای(اغفر ذنوبی کلها بحرمه محمد و آل محمد).

در آخر از همه ی کسانی که بنده را می شناسند عاجزانه تقاضا دارم که این حقیر را حلال کنند. به خصوص پدر و مادرم، برادر و خواهرانم و همچنین همسرم. و تو ای همسرم همچون زینب ثابت قدم و استوار باش و صبر پیشه کن که ان الله مع الصابرین. و آخرین وصیتم به امت حزب الله این است که امام بزرگوار و عزیز را یاری کنند و تنها نگذارند و جنگ را همانطوری که امام فرمودند در رأس همه مسائل قرار دهند.

والسلام

به امید حاکمیت ارزشهای اسلامی در تمامی زمینه ها و نبردی همه جانبه با کفر جهانی و به امید زیارت کربلای حسینی.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار جمهوری اسلامی به دست مهدی بسپار رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما

(1364/11/20)

نام:
ایمیل:
* نظر: