دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۳۳:۲۱
کد خبر: ۵۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
مدیر بنیاد مهدی موعود :
مدیر بنیاد مهدی موعوددرجمع کثیری از صنف آرایشگران خواهران در همایش بصیرتی و اخلاقی که به همت حوزه شهیده نسرین افضل سپاه ناحیه بقیه ا... (عج) شیراز، برگزار شد گفت: شغل آرایشگری می تواند آرایشگر را به اعلی علیین و یا به اسفل السافلین ببرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ، حجت الاسلام حدائق، حرفه آرایشگری را پرخطر، پرمسئولیت و پرثواب دانست و افزود: اسلام با آرایش کردن، لاک زدن، رنگ کردن مو و لباس بد پوشیدن مخالف نیست، در صورتی که در جای مناسب خود استفاده شود.
مدیر بنیاد مهدی موعود، حرفه آرایشگری را عبادت و از طرفی اسباب ضلالت دانست و در ادامه افزود:این شغل در صورتی که درست و صحیح استفاده شود و زن را فقط برای شوهر آرایش کند می تواند شما را به مقام اعلی علیین و در صورتی که در غیر این موارد باشد آرایشگر را به درکات اسفل السافلین می کشاند.  
حجت الاسلام حدائق، با توجه به حدیثی از نبی مکرم اسلام  که دیوانه کسی است که آخرتش را به دنیایش بفروشد افزود: هیچ گاه به خاطر دیگران خودتان را جهنمی نکنید.     
وی، ارتباط با خدا و استقامت در راه خدا را دو مقوله برای یک زندگی خوب دانست و افزود: اگر این دوکار انجام شود خدا نیز در قبال آن خوف و حزن و نگرانی را از آینده برمی دارد و بهشت را نوید می دهد.
مدیر بنیاد مهدی موعود، در پایان از خواهران آرایشگر که نقش بی بدیلی در جامعه دارند خواست تا  هرکدام ازآنها جملات و احادیثی را در محل کار خود  نصب کنند.    


نام:
ایمیل:
* نظر: