گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۵۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷
حمزه صدیق مسئول بسیج مداحان ناحیه سپیدان:
توصیه من به مادحین عزیز ، حضور پررنگ در همه صحنه های این انقلاب عزیز است و ما ذاکرین اهل بیت (ع) باید همیشه گوش به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای ( مدظله العالی ) باشیم.
به گزارش تنوير سپيدان به نقل از مداحان فارس ، مجال گفتگوی ما با حاج حمزه صدیق ، مسئول محترم کانون بسیج مداحان ناحیه سپیدان در سفری که به منظور بازدید از این کانون بود صورت گرفت و ما هم وقت را غنیمت شمرده و چند دقیقه ای را از حال و هوای انقلاب اسلامی در سال 57 در شهر سپیدان را از زبان ایشان بشنویم. در ادامه می توانید گفتگوی صمیمی خبرنگار بسیج مداحان فارس را با ایشان مطالعه فرمایید:

* در ابتدای کلام اگر پیام و نقطه نظراتی را در رابطه با دهه مبارک فجر دارید بیان فرمایید:

امام (ره) فرمودند : نظر امام عصر (عج) بر روی این انقلاب استدر ابتدا جا دارد این ایام را به تمامی مردم ایران و بالاخص مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار سپیدان تبریک عرض کنم.
همانطور که هم بنده و هم شما اطلاع دارید امام (ره) فرمودند: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بود. بنده در مطالعه ی یک کتاب از آیت الله طالقانی در مورد پیروزی انقلاب اسلامی و قسمتی از این کتاب که از زبان آیت الله طالقانی بود که ایشان گفته بودند در شب 22 بهمن که در بیت امام (ره) حضور داشتم ، امام به من گفتند که به مردم بگویید به خیابان ها بریزند ، بنده [ آیت الله طالقانی ] پیش خودم فکر کردم و گفتم شاید بتوانم امام (ره) را از این تصمیم به دلایلی منصرف کنم اما امام فرمودند که شاید این تصمیم ، تصمیم و نظر امام عصر (عج) باشد ، این حرف امام باعث شد بنده دیگر تعللی در تصمیم امام (ره) نداشته باشم و مطئمنم نظر امام زمان (عج) بر این انقلاب بوده و خواهد بود و اما توصیه بنده حقیر به مادحین گرامی حضور پیوسته در همه صحنه ها و عرصه های این انقلاب بزرگ است و ان شاءالله با رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و گوش به فرمانی ذاکرین اهل بیت (ع) این انقلاب و این پرچم جمهوری اسلامی ایران به دست صاحب اصلی آن ، که همانا امام زمان (عج) می باشد برسانیم.

* آیا مداحی که در این شهر به عنوان مداح شاخص انقلاب و یا از مبارزین زمان طاغوت باشد ، وجود دارد ؟ اگر خاطره ای از ایشان دارید بیان فرمایید؟

بله در زمان انقلاب و سال 57 یکی از دوستان ما که مداح و ذاکر اهل بیت (ع) بودند به نام حاج رضا حسنی بودند که در آن زمان بسیار فعال و همیشه در تظاهرات ها و محافل مذهبی حضور مستمر داشتند به طوری که با اینکه ایشان در آن زمان سنی نداشتند اما همیشه در مساجد برروی منبر و با وجود خفقان موجود به مداحی و ذکر مصیبت می پرداختند که در یکی از این مراسمات توسط رژیم پهلوی دستگیر و به زندان انداخته شدند و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایشان هم آزاد شدند.

* اولین شهید یا شهیدان انقلاب در سال 57 و در شهر سپیدان را نام ببرید؟

شهید علی شیر عبیدی و شهید حاج بابا غضنفری از اولین شهدای انقلاب در شهر اردکان بودند.

* آیا شعارهایی که در زمان انقلاب در شهر شما استفاده می شد را در ذهن دارید؟

بله ، اغلب شعارهای مورد استفاده در سپیدان هم مانند دیگر نقاط کشور تشکیل شده بود از شعار " استقلال آزادی جمهوری اسلامی " ، " مرگ بر شاه " و دیگر شعارها که شاید خود شما هم آن ها را شنیده باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: