شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۶:۴۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۵۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
مصاحبه:
سرورزاده گفت: یک میلیارد و چهارصد و سیزده میلیون تومان تسهیلات، در جهت اشتغال زایی و کمک به اقتصاد مقاومتی در سال گذشته توسط بسیج سازندگی جهرم پرداخت گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه جهرم، سید مجتبی سرورزاده، مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم در مصاحبه با تنویر گفت: از جمع متقاضیان دریافت تسهیلات در سال 1393 تعداد 196 نفر واجد شرایط دریافت تسهیلات شناخته و  به بانک مهر اقتصاد معرفی، که تعداد 143 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده و شروع به ایجاد طرح­های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی نمودند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه اعطای تسهیلات، نحوه نظارت  و بازرسی از طرحهای شکل گرفته،  بیان داشت:  32واحد مرغ داری، 25 واحد پرورش قارچ، 42 مورد مشاغل خانگی که ازاین  میان 14 واحد قالیبافی و 9واحد خیاطی، 7مورد  پرورش زنبور عسل، 4مورد پرورش بوقلمون ، 8 مورد احداث گلخانه ، 20 مورد پرورش دام سبک و سنگین  و یک مورد پرورش آبزیان در سطح شهرستان جهرم تاسیس و راه اندازی گردید.

وی افزود: جهت احداث و توسعه این مشاغل مبلغ 1413000000 تومان به متقاضیان پرداخت شده  که مبلغ  120000000 تومان آن در قالب قرض الحسنه و مابقی به صورت عقود اسلامی بوده است.

سرور زاده در ادامه گفت: با پرداخت این تسهیلات حدود 400 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این رابطه مشغول به کار شده­ و تاکنون تعداد 8 نفر از مجریان طرح­های اقتصاد مقاومتی موفق به ازدواج و تشکیل خانواده شده­اند.
 
 
 
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: