کد خبر: ۵۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
نماز را سبک نشماريد و تا مي توانند در مساجد برويد دعا و قرآن بخوانيد

" ان الله اشتري من المومنين انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه يقاتلون في سبيل الله فيقتلون و يقتلون.

خدا از مومنان جانها و مالهايشان را خريداري مي کند و در برابر بهشت برين به ايشان مي بخشد .

اين مومنين در راه خدا جنگ مي کنند ، مي کشند و کشته مي شوند . به نام الله پاسدار حرمت خون شهيدان و درهم کوبنده ي ستمگران .هنگامي که يک کشور اسلامي مورد تجاوز و تعدي بيگانگان قرار مي گيرد دفاع بر همه واجب است من نيز به همين خاطر و به خاطر مسئوليتي که در برابر اسلام و امام و خون شهدا دارم به جبهه مي روم تا با اين عمل کم توانسته باشم کمي از دين خود را ادا کرده باشم من اين راه را تنها براي رضاي خدا و آزادانه انتخاب کرده ام و هيچ هراسي از اينکه مجروح يا اسير و يا شهيد شوم ندارم و رضايم به رضاي الهي . البته که من سعادت اينها را ندارم با اين همه گناهان و معصيتها و از طرف ديگر خدا را بس بزرگ و مهربان و توبه پذير مي بينم خداوند مي فرمايد : "ان الله يحب التوابين." .

بالاخره اگر شهيد شدم و خداوند مرا قبول کرد ، شما اي پدر و مادرم من از شما طلب عفو و بخشش مي کنم من در عرض اين چند سال جزء باعث ناراحتي و زحمت براي شما چيزي نبودم و نتوانستم خدمتي به شما بکنم از شما مي خواهم که مرا حلال کنيد . به خصوص مادرم که از شما مي خواهم که شيرت را بر من حلال کنيد . شما اي برادرانم به سخنان امام گوش دهيد و راه شهيدان را ادامه دهيد و به پدر و مادرم کمک کنيد و از شما خواهرانم مي خواهم که حجاب اسلامي خود را حفظ کنيد در پايان از همه ي شما مي خواهم که صبور و شکيبا باشيد زيرا خداوند مي فرمايد : "ان الله يحب الصابرين" وصيتم به دوستانم اين است که نماز را سبک نشماريد و تا مي توانند در مساجد برويد دعا و قرآن بخوانيد و مرا ببخشند از تمامي اهالي محترم بکهدان مي خواهم که اگر از اين حقير رنجشي ديده اند از بزرگي خويش ببخشند و وحدت کلمه داشته باشند در پايان دعاي هميشگي را تکرار مي کنم .

خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار ،

فدائي اسلام علي عسکر کشاورز . والسلام عليکم و رحمه الله برکاته .

شهید عسکر کشاورز درسال 1345 در یکی از روستاهای شهرستان ارسنجان به دنیا آمد،ايشان براي چهارمين مرتبه در تاريخ 31فروردین ماه سال 1367 در حالي که از منطقه عملياتي فاو عقب نشيني مي کردند به طور سخت بار ديگر از ناحيه داخلي شيميائي شدن وسرانجام در20شهریور ماه سال 1372 به شهادت رسیدند.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: