يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۲۸:۱۱
کد خبر: ۶۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰
برگزیده جشنواره ترمه وترنج:
برگزیده جشنواره ترمه و ترنج گفت: تخصصی برگزار شدن جشنواره با موضوعات متفاوت کیفیت جشنواره را بالا می برد.

علی ایزدی، برگزیده جشنواره شعر ترمه وترنج درگفتگوی کوتاه با خبرنگار بسیج هنرمندان فارس با اشاره به تخصصی برگزار شدن جشنواره رازستان بیان داشت: تخصصی برگزار شدن جشنواره شعررازستان با موضوعات متفاوت، به تناسب کیفیت کار را بالا می برد و به نسبت متمرکز برگزار شدن جشنواره شعر مثمر ثمرترخواهد بود.

ایزدی افزود: در برگزاری جشنواره های تخصصی مسئولان عمدتا با افزایش هزینه روبرو خواهند بود اما زمانی که یک جشنواره با موضوع وبخش بندی متمرکز برگزار می شود از طرفی شاعر و از طرفی دیگر مسئولان نمی توانند حق مطلب را ادا کنند.  

ایزدی برگزاری کارگاه آموزشی شعر در کنار جشنواره شعر رازستان را فرصتی مناسب برای شاعران جوان دانست و اظهار داشت: شاعران جوان باحضور دربخش کارگاه آموزشی جشنواره شعر رازستان با تجربه اساتید و بزرگان شعر بیشتر آشناشده و با نقدها ونکاتی که این اساتید عنوان می نمودند خود را در بوته محک قرار دادند ومی توان گفت که این کارگاه یکی از مهمترین بخش های برنامه اختتامیه شعر ترمه وترنج بود.

این شاعر جوان با ابراز علاقمندی خود نسبت به حضور در دیگربخش های جشنواره شعر رازستان در آینده عنوان داشت: دراین فصل‌واره از رازستان شاعرانی با سطوح بالایی شرکت داشتند از طرفی جشنواره توانست از داورانی مطرح بهره ببرد که انگیزه ی من را نیز نسبت به شرکت در دوره های بعد را افزایش می دهد.  

 

ایزدی فصل بندی جشنواره رازستان با موضوع عاشقانه ها وعارفانه ها در هفتمین جشنواره شعر بسیج را یکی ازنکات این جشنواره توصیف و ابرازداشت: این یکی از گام های اساسی بسیج هنرمندان در ایجاد فضایی با موضوعات متفاوت در جشنواره شعر است که به تعبیر دبیر جشنواره ثابت می کند، شاعران بسیجی توان سرودن شعر در تمام ابعاد را دارند.   

ایزدی درپایان ضمن تقدیرو تشکر از علی شجعان، شاعر استهباناتی اضافه داشت: خداوند را نسبت به توفیقات خود شاکرم و از استاد گرانقدرم علی شجعان تشکر ویژه دارم که کلمه کلمه سرودن را به من آموخت.  

 



انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: