يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۵۷:۵۷
کد خبر: ۶۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
دبیر جشنواره شعر رازستان از آغاز به کار دومین فصل‌واره شعر بسیج هنرمندان فارس با عنوان"بهانه ها" خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، مرضیه مرادی، دبیر جشنواره شعر رازستان از آغاز به کار دومین فصل‌واره جشنواره شعر رازستان باعنوان "بهانه ها" از سلسله جشنواره شعر بسیج هنرمندان فارس در مهرماه خبر داد.

مرادی با اشاره به رویکرد هفتمین دوسالانه جشنواره شعر بسیج هنرمندان بیان داشت: دومین فصل‌واره از جشنواره شعر رازستان با موضوع اشعار کودکان و نوجوانان با محتوای آزاد، درقالب آزاد و بدون محدودیت تعداد آثار ارسالی به این دبیرخانه برگزار می گردد.

 

مرادی با بیان اینکه این جشنواره در دوبخش سنی برگزار می گردد ابراز داشت: این جشنواره در دو مقطع سنی جوان و بزرگسال که شامل دو رده سنی متولدین1364 به بعد و بزرگسال متولدین قیل از 1364 در مهرماه برگزار می گردد.

 

دبیر هفتمین جشنواره شعر دو سالانه بسیج هنرمندان استان فارس با بیان اینکه در هر بخش ۲۰ اثر برتر انتخاب و آثار آنها در کتاب اشعار جشنواره منتشر می‌شود گفت: از بین ۲۰ اثر برتر استان ۳ اثر نیز به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده و اشعار این دسته از برگزیدگان در کتاب کشوری چاپ می‌شود.

 

 

مرادی افزود: علاقمندان می توانند تا 15شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی رایانامه razestan1@yahoo.com ارسال وجهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  09302607151 تماس حاصل نمایند.
 
 
انتهای پیام/ 224224

 

 

 

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: