شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۸:۳۴
کد خبر: ۶۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
برادر فرج الهی:
برادر فرج الهی که همراه سربازان در طرح ناصرین شرکت کرده بود عنوان داشت:طرح ناصرین عامل رشد معنوی،روحی و اخلاقی سربازان است
گروه ناصرین شهید کاظم علمداری سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز جهت تقویت معنویت افزایی جوانان عزیز سرباز و تنوع در اجرای برنامه ها این هفته ورزش پیاده روی را در دستور کار خود گذاشت. سربازان سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز در معیت برادران زارع و فرج الهی اقدام به پیاده روی نمودند.این پیاده روی در تپه نورالشهداء همراه با زیارت قبور گمنام صورت پذیرفت . برادر فرج الهی هدف از برگزاری طرح ناصرین را :ایجاد زمینه برای رشدو تعالی سربازان با استفاده از فرصت خدمت سربازی ،تحقق کرامت به سربازان ، تقویت جو اعتماد ،اخوت و صمیمیت و ارتباط عاطفی و معنوی بین سربازان و پاسداران برشمرد.
برادر زارع نیز هدف این طرح را ایجاد زمینه تحقق تدابیر مقام معظم رهبری برای جلوگیری از تضییع عمر و وقت خدمتی سربازان و استفاده مطلوب از آن برای توانمندسازی جوانان، ایجاد و تقویت همدلی، اعتماد، اخوت و صمیمیت بین سربازان و پاسداران، تبدیل دوره خدمت سربازی به دوره تربیت کادرسازی برای انقلاب اسلامی عنوان کرد.
در پایان نیز یکی از سربازان در خصوص طرح ناصرین اظهار داشت: احساس من از اجرای این طرح شادابی، نشاط و شرکت بیشتر سربازان در برنامه های جمعی، ایجاد جو صمیمی و افزایش محبت بین کارکنان رسمی و وظیفه، افزایش توان روحی و اخلاقی سربازان و ارتقای بازدهی بیشتر ناحیه، حل برخی از مشکلات سازمانی و شخصی سربازان و تأثیر مثبت بر روی نیروهای وظیفه به عنوان افرادی که در آینده انقلاب موثر هستند،می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: