يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۳۳:۲۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
جاهدی در تجمع بزرگ استکبارستیزی مردم لار
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، تجمع بزرگ استکبارستیزی به همت سپاه ناحیه لارستان وبا حضور بسیجیان و مردم بصیر و ولایت مدار لارستان سه شنبه شب در میدان فرمانداری شهرستان لار برگزار شد.
جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اشاره به 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آن را سند رسوایی شیطان بزرگ آمریکا دانست و خاطرنشان کرد در این روز هیمنه پوشالی فرعون زمان درهم شکست و بساط ساحران با عصای موسی زمان خمینی کبیر برچیده شد.
وی در ادامه با اشاره  به گذشت بیش از سه دهه از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیان داشت:آمریکا و متحدانش در طول این سه دهه کوشیدند تا با خاموش کردن شعله های استکبارستیزی در جهان به پرچم داری ایران اسلامی به حیات ننگین خویش ادامه داده  و به چپاول و غارت ملت های دربند و مستضعف بپردازند اما روز به روز خورشید فروزان انقلاب اسلامی بود که قلوب مستضعفین را روشن نمود و راه را بر جنایت های ابرقدرتها بست.
وی با اشاره به سیاهه جنایات آمریکا در ایران در گذشته از کودتا و ترور تا جنگ تحمیلی و امروز تلاش برای نفوذ عقیدتی،سیاسی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: امروز این شیطان بزرگ قصد دارد با نشان دادن چهره ای مظلوم و به ظاهر دوستدار حقوق بشر، خنجر را از پشت بر مبارزان و جهادگران وارد آورد.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان بیان داشت آمریکای امروز همان آمریکای دیروز است که پس از استقرار در قاره امریکا جمعیت 60 میلیونی سیاهپوستان و سرخپوستان را به 800 هزار نفر کاهش داد و با قتل و غارت و تبعید وبرده داری بیش ار میلیونها نفر را در بند کشید.
امریکای امروز همان شیطان بزرگ دیروز است که در کمتر از صدم ثانیه 220 هزار نفر را در بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی از بین برد. امریکای امروز همان ابرجنایتکاری است که در جنگ جهانی دوم 25 میلیون و در جنگ ویتنام 2/5 انسان را با 20 میلیون بشکه مواد شیمیایی و هزاران تن مواد منفجره و تسلیحات پیشرفته به کام مرگ کشاند.
آمریکای امروز همان ساقط کننده هواپیمای مسافربری کشورمان در خلیج فارس است، همان برپا کننده جنگ تحمیلی است که با اشارات و حمایت های او میلیونها نفر از بهترین مردم ایران اسلامی یا جان دادند و یا مجروح و جانباز شدند.
امریکای امروز همان حامی و پشتیبان کودتاها و فتنه های سالهای 82،78 و 88 در ایران است. حامی اصلی داعش و داعشیان است که فجیع ترین جنایات را در دنیا انجام می دهند و  در آخر همان شیطان بزرگی است که تمام بدبختی های عالم از اوست.
جاهدی افزود: امروز ماهیت امریکا نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده است ولی نوع خصومت آن تغییر کرده و تلاش دارد از دریچه فرهنگ و سیاست در قلوب مردم نفوذ کند.
 آمریکا قصد دارد برجام را سندی برای ایجاد دودستگی،نفاق و برهم زدن فضای هم دلی در کشورتبدیل کند ولی زهی خیال باطل که سربازان عرصه دیپلماسی امروز همان سربازان دیروز در عرصه جنگ تحمیلی اند که پشت همه ابر قدرتها را به خام مذلت نشاندند و برجام به حول و قوه الهی و هدایت های پیامبرگونه ولی امر مسلمین جهان به سند همدلی و وفاق ملی تبدیل خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد ملت ایران با پیروی از مکتب حسینی و سرلوحه قرار دادن مکتب عاشورا زیر بار هیچ ذلتی نخواهد رفت زیرا از سرور وسالار شهیدان درس آزادگی و آزادمردی آموخته و در مکتب هیهات مناالذله تربیت شده است.
جاهدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد:راه برون رفت از مشکلات و رسیدن به قله های افتخار،بلاشک از مسیر مبارزه با استکبار و آمریکای جنایتکار و تقویت جبهه های داخلی و بیرونی نظام،تقویت جبهه مستضعفین و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی و انقلابی می گذرد و انشاء الله در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولین شاهد افول لیبرال دموکراسی غربی همچون کمونیسم شوروی خواهیم بود و صدای شکسته شدن کاخهای شیشه ای غرب را خواهیم شنید.
نام:
ایمیل:
* نظر: