دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۵۸:۲۵
آخرین اخبار
کد خبر: ۷۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان لازمه تعالی و پیشرفت بسیجی را معنویت و بصیرت دانست.
حجت الاسلام و المسلمین هادی پور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان در مصاحبه با تنویر ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، تشکیل این شجره طیبه را از افتخارات انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشانمان دانست که با رهبری پیامبرگونه خویش دلهای مشتاق به نظام و انقلاب را در این مجموعه الهی گردآورد تا حصار نفوذناپذیری باشد برای انقلاب اسلامی و دستاوردهای گرانبهای آن.
 وی در ادامه خاطرنشان کرد از ویژگی اساسی بسیج، اسلامی بودن آن است که تدین و دین مداری خمیرمایه عناصر و اعضای بسیج بوده و یکی از ارکان تشکیل دهنده آن می باشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان یکی دیگر از ویژگیهای این شجره طیبه را مردمی بودن آن دانست و افزود امروز نهایت تجلی و برزو یک ارتش مردمی و عالی ترین مرتبه تعامل نیروهای مسلح یک کشور با توده مردم خود را می توان در کشور عزیزمان ایران مشاهده کرد.
وی در ادامه با اشاره به کارنامه درخشان بسیج در همه ی عرصه های نظامی،فرهنگی،سیاسی و اقتصادی وسازندگی در طول عمر انقلاب اسلامی بیان کرد اگر بگوئیم قوام انقلاب به بسیج است حرف گزافی نگفته ایم.
حجت الاسلام والمسلمین هادی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل منطقه خاطرنشان کرد: امروز کشورهای درگیر با استکبار جهانی با الگوگیری از بسیج و تشکیل نیروهای بسیج مردمی در کنار ارتشهای خود توانسته اند تا حدود زیادی بر تروریست های دست نشاده استکبار جهانی فایق آیند که این امر محقق نگشته جز با صدور فرهنگ و تفکر بسیجی که با بیداری مستضعفین و مسلمین جهان،بسیج جهان اسلام را در مقابله با ظلم و استکبار جهانی که آرزوی امام امت است را محقق ساخته.
وی در پایان سخنان خود لازمه تعالی و پیشرفت بسیج و بسیجی را دو عامل معنویت و بصیرت دانست و افزود بسیج ما بحمدالله تاکنون با افزایش معنویت و بصیرت در میان بسیجیان، عَلَم مبارزه با کفر و استکبار جهانی را دردست گرفته و از این پس نیز با تکیه بر این عوامل و با شجاعت، آماده ی اجرای فرامین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای بوده و تا نابودی کامل مستکبرین عالم از پای نخواهد نشسست.
نام:
ایمیل:
* نظر: