دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۰۳:۱۸
آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
امام‌جمعه موقت لارستان:
امام‌جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه تشییع شهدای گمنام در شهرها و روستاها روح تازه‌ای به کالبد جامعه می‌دمد، گفت: یاد شهدا نباید به فراموشی سپرده شود.

به گزارش تنویر، حجت‌الاسلام‌ محمد رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان با ابراز خرسندی از انتخاب استان پهناور فارس و به‌تبع آن شهرهای لارستان بزرگ به‌عنوان محل عبور و تشییع شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: به‌یقین تشییع شهدا، روحیه انقلابی مردم را تقویت خواهد کرد.

وی بابیان اینکه بدون تردید حماسه‌آفرینی و ایثارگری‌های شهدای جنگ تحمیلی از ذهن مردم پاک نخواهد شد، افزود: به‌طورقطع حماسه شهدا ایمان مردم را محکم‌تر می‌کند.

امام‌جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه با تشییع شهدای گمنام در شهرها و روستاها روح تازه‌ای به کالبد جامعه دمیده می‌شود، تصریح کرد: یاد شهدا نباید به فراموشی سپرده شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه همگی ما مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: پیشرفت، امنیت، اقتدار و آسایش کشور ما، مرهون خون شهداست و ما باید تا ابد به آن‌ها افتخار کنیم.

رمضانی تأکید کرد: تمام مسئولان و مردم باید قدردان خون شهدا باشند و به‌طور قطع نیز این‌گونه بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با مردم قم، گفت: نباید باگذشت زمان و سال‌ها از وقوع انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، آن را حادثه‌ای کهنه قلمداد کرد و باید در تمام زمان‌ها، مردم روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی خود را حفظ کنند.

امام‌جمعه موقت لارستان در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم و مسئولان با استقبال پرشور از برکات معنوی و مادی حضور این گلگون‌کفنان در شهر و روستای خود بهره ببرند

نام:
ایمیل:
* نظر: