سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۲۵:۰۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
فرمانده سپاه ناحیه لارستان
فرمانده سپاه ناحیه لارستان،بیش از 100 ویژه برنامه در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.
برادر پاسدار امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان در مصاحبه با تنویر ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب از تمامی مردم لارستان به واسطه استقبال باشکوه از شهدای گمنام در لارستان تشکر  و خاطرنشان کرد: این حضور چشمگیر مردم علی الخصوص نوجوانان و جوانان نشان داد که ملت ایران همچون گذشته دل در گرو انقلاب،رهبری و شهدای خود دارد و هیچ وقت از این مسیر دور نخواهد شد.
وی در ادامه سخنان خود به برگزاری رزمایش بزرگ فاطمیون گردانهای بیت المقدس اشاره و ضمن تشکر و قدردانی از بسیجیان و رزمندگان گردانهای بیت المقدس لارستان بیان کرد: در این رزمایش گوشه ای از آمادگی و اقتدار گردانهای بیت المقدس لارستان به نمایش گذاشته شد که نشانگر آمادگی کامل نظامی بسیجیان برای اجرای هرگونه ماموریتی خواهد بود.
جاهدی در ادامه سخنان خود به ویژه برنامه های دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: در دهه فجر امسال بیش از 100 ویژه برنامه در سراسر لارستان بزرگ به اجرا در خواهد آمد که از مهمترین آنها می توان به مراسم نمادین بازگشت امام خمینی(ره) به میهن-افتتاح نمایشگاه های مختلف عکس،پوستر و کتاب-برگزاری مسابقات ورزشی-روایتگری انقلاب در مساجد و محلات-نشست های بصیرتی وروشنگری-دیدار از خانواده معظم شهدا و جانبازان-برگزاری یادواره شهدای انقلاب-رونمایی از دو سرود گروه های هنری طاها و مصباح الهدی در شبکه های سیما و ... اشاره کرد.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان سخنان خود به دو انتخابات مهم پیش رو اشاره و دو وظیفه اصلی مردم را حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح با توجه به ملاک های مدنظر رهبر انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: انشاءالله مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی از این آزمون بزرگ نیز سربلند بیرون خواهند آمد و نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام خواهند گذاشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: