چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۴۶:۰۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۷۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
مسئول عملیات سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ قاسم یوسفی با اشاره به آمادگی رزم گردانهای بسیج، از برگزاری رزمایش بزرگ فاطمیون در جهرم خبر داد.

به گزارش تنویر، سرهنگ دوم پاسدار، قاسم یوسفی، مسئول عملیات سپاه جهرم، با اشاره به آمادگی رزم گردانهای بسیج، از برگزاری رزمایش گردانهای بیت المقدس بسیج سپاه جهرم، از تاریخ پانزدهم لغایت شانزدهم بهمن ماه، خبر داد.

سرهنگ یوسفی با اشاره به برنامه های مختلف آمادگی و حفظ انسجام گردانها و گروهانهای بیت المقدس بسیج، در طول سال، بیان داشت: رزمایش بزرگ فاطمیون با استعداد 6 گردان بیت المقدس در وسعتی معادل 70 کیلومتر مربع، در حسین آباد قبله‌ی جهرم، برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رزمایش تاکتیکی، بسیجیان به اجرای برنامه هایی همچون، تاکتیک ضد هلی برن، کمین و ضد کمین، دفاع از مراکز حساس و معابر وصولی خواهند پرداخت.

سرهنگ یوسفی تصریح نمود: با برنامه ریزیها، هماهنگی ها و جلسات توجیهی فراوانی که در این زمینه گرفته شده، برنامه‌ی کامل و جامعی از نمایش اقتدار بسیجیان در این رزمایش، به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی از دیگر برنامه های این رزمایش را، تمرین پدافند دورادور، امداد و نجات و مقابله‌‌ی با ناآرامیها، بیان داشت.

سرهنگ یوسفی با تأکید بر رسالت بسیج در عرصه‌ی جنگ نرم، از اجرای برنامه های فرهنگی مانند برگزاری مراسم نماز جماعت، قرائت ادعیه، برگزاری مسابقات فرهنگی گردانی و گروهانی و برپائی نمایشگاه بصیرتی در محل رزمایش، نیز خبر داد.

به زودی رزمایش بزرگ فاطمیون در جهرم برگزار می گردد


 
نام:
ایمیل:
* نظر: