سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۲۶:۴۲
کد خبر: ۷۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
سرهنگ دوستدار در جلسه کارگروه اقشار ناحیه
جلسه کارگروه اقشار ناحیه با حضور اعضا برگزار و سرهنگ دوستدار در این جلسه فرمودند: هرچه وقت و سرمایه برای مساجد مصرف شود کم است

در ابتدای این جلسه که با محوریت تقویت مساجد به عنوان پایگاه اصلی و محور فعالیت ها برگزار گردید برادرپاسدار مجتبی صادقی مسئول مرکز راهبردی گزارشی از عملکردکارگروه های تخصصی و اقشار بیان نمود و بعد از آن جناب سرهنگ دوستدارضمن عرض خیر مقدم به اعضا و تبریک به مناسبت ایام الله ده فجر در خصوصاهمیت اتاق فکر و گسترش فرهنگ انقلابی به دنیا با استفاده و همفکری از نخبگان، صاحب نظران را از مهم ترین اهداف تشکیل مجمع بسیج اقشار در این ناحیه عنوان و فرمودند: کمک به تحقق جامعه اسلامی از طریق پیاده سازی اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از جمله اهداف این ناحیه می باشد .وی با اشاره به جایگاه و منزلت مساجد گفت: هرچه وقت وسرمایه برای مساجد مصرف شود کم است.پایگاه های مقاومت بسیح در راستای آگاه سازی هرچه بیشتر مردم به‌ویژه نسل جوان با اجرای برنامه های بصیرتی و فرهنگی تلاش می‌کنند چرا که این تشکل دینی و مذهبی بهترین ظرفیت برای مقابله دشمنان هستند.

رئیس کارگروه تخصصی تربیتی و اخلاقی برادر سید عباس شکوفه چین مسجد را محل رشد فضائل اخلاقی در جامعه دانست و گفت: باید تقویت اماکن متبرکه و مساجد مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

برادر احمد رضا زارع رئیس کارگروه تخصصی مقاومتی گفت : بدون شک افرادی که در برنامه های مساجد و فعالیت های فرهنگی و مذهبی مشارکت دارندمسیر زندگی شان برمبنای دین و اسوه سعادت بخشی استوار است. واین را باید به نسل جوان و نوجوان امروز انتقال دهند

برادر احمدی رئیس کارگروه تخصصی اجتماعی ارتباط بین فرمانده پایگاه و هئیت امنا و امام جماعت را مهم دانست و امام جماعت یک مسجد باید فردی فاضل، عالم و پاسخگوی مسائل و منظم باش .

برادر حسینی دبیر قشر پیشکسوتان امکانات مساجد ، محل قرار گرفتن مسجد ، در تقویت مساجد مهم دانست و توضیحاتی در این خصوص بیان نمود.

برادر سید صدرالله بی باک رئیس قشر کارمندان بیان نمود : با توجه با اهمیت موضوع جلسه خواستار پژوهش دقیقی دراین خصوص شد تا از آسیب های احتمالی جلوگیری بعمل آید .

در پایان این جلسه حکم مسئولیت برادر بسیجی سید صداراله بی باک بعنوان مدیر قشر کارمندان و بازرس مجمع بسیج ناحیه به ایشان اعطا گردید .


 


نام:
ایمیل:
* نظر: