يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۴۹:۵۶
کد خبر: ۸۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
به همت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه بقیه الله (عج) :
جلسه سه جانبه با حضور استادان صالحین ، فرماندهی ناحیه بقیه الله (عج) شیراز و معاونت تعلیم و تربیت این ناحیه برگزار گردید .
جلسه سه جانبه با حضور  سرهنگ دوستدار فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز و حجت الاسلام و المسلمین حاج اقا سید مجید راست خدیو  معاونت تعلیم و تربیت ناحیه و با حضور اساتید صالحین حجت الاسلام و المسلمین استاد سید یحیی سعادت مسئول حوزه نمایندگی حفاظت اطلاعات سپاه فجر فارس و حجت الاسلام و المسلمین امین رصاف رییس نهاد رهبری در استان فارس در راستای بررسی مشکلات صالحین برگزار گردید .
در ابتدای جلسه حاج آقا راست خدیو ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه افزود : هر حوزه مقاومت تابعه این ناحیه مقاومت می بایست یک سرمربی داشته باشد که با این عمل صالحین به سمت کیفی سازی خواهد رفت .
در ادامه حاج اقا رصاف افزود : با توجه به شعار سال 1395 ( اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ) فعالیت ها را از روی کاغذ ، به شیوه عملی تغییر نمایند .
سرهنگ دوستدار در ادامه افزودند : باید از پتانسیل مدارس همانطور که در اعتکاف پایگاه های مقاومت ناحیه بقیه الله (عج) شیراز مشاهده گردید ، استفاده نمود و اذعان نمودند که طرح مسجد ما برای همدلی بین اصحاب مساجد و حسینیه ها به روی کار آمده است و می بایست برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در حسینیه و مساجد کادرسازی نمود .
و در پایان حاج آقا سعادت بیان فرمودند : بنا به فرموده مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) یادآور شده اند که مدیر اصلی مسجد ، ائمه جماعت مسجد و حسینیه است .

(( به روایت تصویر ))


نام:
ایمیل:
* نظر: