جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۸:۴۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
فرمانده سپاه جهرم در آئین افتتاح مجتمع امام امیرالمومنین(ع):
محمد صادق شادمند با بیان فعالیتهای مختلف فرهنگی و زیربنائی در سطح سپاه جهرم خبر از ساخت 70 پایگاه مقاومت و کانونهای فرهنگی طی 16 ماه گذشته در جهرم داد.

به گزارش تنویر جهرم، محمدصادق شادمند فرمانده سپاه آن شهرستان، ظهر شنبه هشتم خردادماه، در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی امام امیرالمومنین (ع) سپاه اظهار داشت: این مجتمع در مساحت 5 هزار و 100 مترمربع با سالن‌های ورزشی مختلف، فضای آموزشی، فرهنگی، سونا و جکوزی، خوابگاه 120 تخت خوابی و رستوران ساخته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت این پروژه 16 ماه به طول انجامیده، خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های این مجتمع رعایت تمام استانداردها، مقاوم بودن در برابر زلزله بیش از 9 ریشتر، توجه به اصلاح الگوی مصرف و مدیریت جهادی است.

شادمند تصریح کرد: هزینه کل ساخت این مجموعه، قریب به 3 و نیم میلیارد تومان گردیده که ارزش کل پروژه 10 میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است.


وی گفت: 70 پایگاه مقاومت در 16 ماه اخیر در جهرم راه‌اندازی شده و علاوه بر مجتمع امیرالمومنین (ع) دو کانون با ظرفیت‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری در جهرم فعال است.

فرمانده سپاه جهرم با بیان فعالیتهای مختلف فرهنگی و زیربنائی در سطح سپاه آن شهرستان اظهار نمود: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جهرم از سال 90 تاکنون به عنوان موفق ترین رده بسیج در سطح کشور معرفی و تجلیل شده است.

حجته الاسلام لطف‌الله دژکام، امام‌جمعه جهرم نیز در این آئین افتتاحیه، با اشاره به اینکه این مجموعه برای تربیت و حفظ مردم در مسیر انقلاب است، اظهار داشت: مقدمات این هدف فراهم است اما کافی نیست.

وی خاطرنشان کرد: دشمن درصدد ناامید کردن ما است اما به فرموده امام راحل باید حکومت جهادی ایجاد کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: