گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
امام جمعه سپیدان در مراسم سالگرد حضرت امام خمینی(ره):
مراسم سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (رحمةالله‌علیه) و بزرگداشت قیام جاودانه‌ی پانزدهم خرداد با حضور امام جمعه شهرستان، برخی از مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم در محل مسجد ولی عصر (عج) هماشهر سپیدان برگزار شد.

به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپیدان پرس،سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان در این مراسم ضمن تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: حضور در چنین جلساتی جهت تجلیل از حضرت امام(ره) اولا عبادت و ثانیا تجلیل از پیغمبرخدا، قرآن خدا و دین خدا است و مردم ما باید قدر امام را بشناسند و ارزش آن را حفظ کنند. وی در تبیین شخصیتی حضرت امام(ره)بیان داشت: حضرت امام(ره) بعد از پیامبران و امامان بی نظیرترین و ممتازترین شخصیت برجسته بشریت بود.

  • خدمات حضرت امام(ره)  سرمنشاء تحولات در دنیا است

موسوی انور خدمات حضرت امام(ره) را سرمنشاء تحولات در دنیا خوانده و با بیان اینکه یکی از ویژه گی های مومن واقعی وجود دشمنان قوی و زیاد است؛ خاطر نشان کرد: اگر کسی ادعای ایمان و مومنی واقعی دارد و در جامعه جهانی دشمنی ندارد باید به ایمان و راه خود شک کند! ایشان در همین راستا با بیان اینکه خدای متعال در شخصیت حضرت امام(ره) تجلی پیدا کرده بود؛ خاطر نشان کرد: تصویری حقی که حضرت امام(ره) در زندگی داشت تصویری بود که دشمنان هم عصرش به فضل ایشان اعتراف داشتند! وی در ادامه به بیان مبانی والای شخصیتی حضرت امام(ره) پرداخته و ضمن اشاره به حدیث "إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ” اظهار داشت: حضرت امام(ره) مصداق اتم و اکمل این حدیث بود چون انسانی بود که به صفات و اخلاق الهی متصل شده بود. موسوی انور تصریح کرد: برجستگی این صفات الهی و رابطه امام و امتی فارغ از رابطه زور و رعیتی و … در حضرت امام(ره) سبب شد تا برای اولین بار در تاریخ دنیا جمعیت بدرقه کننده رفتن رهبری از استقبالش بیشتر باشد.

  • همه ما مال، جان و ناموسمان را مدیون مهاجرت و مجاهدت حضرت امام(ره) می دانیم./آن روزي كه دولت ما توجه به كاخ پیدا كرد، آن روز است كه باید ما فاتحه دولت و ملت را بخوانیم.

امام جمعه سپیدان در بخش دیگری از سخنان خود به تبعیدات مختلف حضرت امام(ره) گریزی زده و ضمن اشاره به آیه ۲۰ سوره مبارکه توبه ” الَّذِینَ ءَامَنُوا وَ هَاجَرُوا وَ جَهَدُوا فى سبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَلهِِمْ وَ أَنفُسِهِمْ أَعْظمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ وَ أُولَئک هُمُ الْفَائزُونَ” بیان داشت: همه ما مال، جان و ناموسمان را مدیون مهاجرت و مجاهدت حضرت امام(ره) می دانیم. وی همچنین به جمله تاریخی حضرت امام(ره) خطاب به مسئولین” آن روزي كه دولت ما توجه به كاخ پیدا كرد، آن روز است كه باید ما فاتحه دولت و ملت را بخوانیم. آن روزي كه رئیس جمهور ما خداي نخواسته، از آن خوي كوخ‏نشیني بیرون برود و به كاخ‏نشیني توجه بكند، آن روز است كه انحطاط براي خود و براي كساني كه با او تماس دارند پیدا مي‏شود. آن روزي كه مجلسیان خوي كاخ‏نشیني پیدا كنند خداي نخواسته، و از این خوي ارزنده كوخ‏نشیني بیرون بروند، آن روز است كه ما براي این كشور باید فاتحه بخوانیم. ”  بیان داشت: جهاد، باور، ساده زیستی و … امام این بود که امام را امام کرد!

  • قرار دادن اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل اسلام آمریکایی اولین ومهمترین گفتمان حضرت امام(ره) بود/ اتکاء به خداوند متعال یعنی عزت و سربلندی کنونی ایران اسلامی در دنیا، یعنی ” وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى ٱللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُۥٓ” نه و من یتوکل علی الامریکا وعلی الشرق و علی الغرب!!!

سید عبدالرحمن موسوی انور در ادامه به بعد سیاسی زندگی حضرت امام(ره) اشاره کرده و با اذعان اینکه این گفتمان و راه در حال تحریف است؛ خاطر نشان کرد: قرار دادن اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل اسلام آمریکایی اولین ومهمترین گفتمان حضرت امام(ره) بود که امروزه به تحریف کشانده شده و نتایج این تحریف ترس از گفتن حقیقت در جامعه کنونی است. ایشان اتکاء به خداوند متعال و قدرت لا یزال الهی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی خوانده و افزود: اتکاء به خداوند متعال یعنی عزت و سربلندی کنونی ایران اسلامی در دنیا، یعنی ” وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى ٱللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُۥٓ” نه و من یتوکل علی الامریکا وعلی الشرق و علی الغرب!!! وی تصریح کرد: الحمدلله جمهوری اسلامی ایران به برکت اسلام ناب محمدی (ص) جزء ارتش های تعیین کننده دنیاست و نگاه همه مظلومین دنیا به رهبری و مردم ایران اسلامی است و متاسفانه عده ایی در داخل کشور با نادیده گرفتن این برتری سنگ آمریکا  ودشمنان را به سینه می زنند!

  • گفتمان و راه حضرت امام(ره) ولایت فقیه است وتحریف شخصیت ایشان بزرگترین خطر و تهدید برای انقلاب اسلامی است! و یقین بدانید که اگر شخصیت و راه حضرت امام(ره) تحریف شد سیلی و شکستی جبران ناپذیر خواهیم خورد!

 

موسوی انور در بخش دیگری از سخنان خود مجموعه ودایرة المعارف فکری حضرت امام(ره) را نقشه راه ملت ایران اسلامی دانسته و افزود: شخصیت حضرت امام(ره) در نوشته جات، سخنرانی ها و تالیفات ایشان تفسیر شده و متاسفانه امروز عده ایی حضرت امام(ره) به نفع خود به جهت مقاصد شوم سیاسی، جناحی و شخصی تحریف و سطحی، اشتباهی، ناتمام و ناقص تعریف می کنند! وی تصریح کرد: گفتمان و راه امام ولایت فقیه است و این مشخصات در تحریرالوسیله و کتاب نورشان ملموس است و کسانی که دم از گفتمان حضرت امام(ره) می زنند و از طرفی به ولایت فقیه خدشه وارد می کنند دروغ گویی بیش نیستند!!! و در واقع در مقابل حضرت امام(ره) ایستاده اند و فردای قیامت باید پاسخگویه حضرت امام(ره) و شهیدان باشند و این مهم بزرگترین خطر و تهدید برای انقلاب اسلامی است! ایشان خطاب به دلسوزان نظام وانقلاب اظهار داشتند: همه دلسوزان نظام و انقلاب و مملکت اگر احساس وظیفه دینی و شرعی و وطنی می کنند؛ باید از تحریف شخصیت حضرت امام(ره) جلوگیری کنند! امام به عنوان یک شاخص برای حرکت مسئولین در سراسر کشور باید الگو قرار بگیرد! و یقین بدانید که اگر شخصیت و راه حضرت امام(ره) تحریف شد سیلی و شکستی جبران ناپذیر خواهیم خورد!

نام:
ایمیل:
* نظر: