سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۰۹:۱۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
اخبار پایگاه فاطمیه شهر خاوران:
برگزاری جلسه قرآن، انتظامات نماز جمعه شهر خاوران، برنامه افطاری ویژه حلقه های صالحین و . . . در پایگاه فاطمیه شهر خاوران
سهیلا فریدفر فرمانده پایگاه فاطمیه(س) شهر خاوران در گفتگو با تنویر جهرم از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در ایام ماه رمضان خبر داد.

وی با بیان اهمیت تلاوت قران و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی محافل انس و تلاوت قرآن کریم افزود: برگزاری جلسه ختم قرآن به همراه سخنرانی در محل پایگاه در این ایام  برپا می باشد.

فرمانده پایگاه فاطمیه(س) از برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاری ویژه تعدادی از حلقه های صالحین آن پایگاه با هماهنگی فرمانده حوزه جوادالائمه(ع) و همکاری مسئول روابط عمومی سپاه جهرم خبر داد که تا کنون یک جلسه از این کارگاه برگزار گردیده است.

فریدفر یا اشاره به اهمیت حضور در نماز دشمن شکن جمعه بیان داشت: در اولین جمعه از ماه مبارک رمضان تعدادی از بسیجیان آن پایگاه به هماهنگی حوزه مقاومت، انتظامات نماز جمعه در قسمت خواهران را برعهده گرفته و در حاشیه این فعالیت به نونهالان حاضر در نماز جمعه نیز جوایزی اهداء نمودند.

وی از اطعام تعدادی از بسیجیان پایگاه فاطمیه(س) در قالب سفره های ساده افطاری به همراه اطعام تعدادی از ایتام و افراد بی بضاعت شهر خاوران در چند شب از ماه مبارک رمضان خبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: