شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۲۷:۲۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۶۵۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
4 خبر از پایگاه الزهرا(س)
حجه الاسلام عرفایی از حلقات صالحین بسیجیان پایگاه الزهرا(س) در ماه مبارک رمضان بازدید نمود.
به گزارش محمود فردوسی، روابط عمومی پایگاه الزهرا(س)، برنامه های متنوعی در ماه مبارک رمضان در مسجد الزهرا(س) برگزار گردید.

فردوسی با اشاره به تشکیل حلقات صالحین اعضای پایگاه با محوریت برنامه های قرآنی از سرکشی و بازدید حجه الاسلام عرفایی امام جماعت مسجد الزهرا(س) از این حلقات خبر داد.


مسئول روابط عمومی پایگاه الزهرا(س) از دیگر برنامه های اجرایی بسیجیان آن پایگاه را برنامه ابتکاری "شب نشینی با خدا" در پنجشنبه های ماه مبارک رمضان بیان داشت.


وی با اشاره به استقبال بسیجیان در سطوح مختلف سنی از برنامه های ورزشی از تشکیل تیم فوتبال "سپهر انقلاب" متشکل از نوجوانان بسیجی و برگزاری کلاس تئوری آموزش فوتبال با حضور مربیان مجرب در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: برنامه های تمرین عملی و مابقات نیز بعد از ماه مبارک رمضان در قالب طرح اوقات فراغت تابستانی پیگیری خواهد شد.


محمود فردوسی از تشکیل دومین کارگروه فرهنگی با هدف بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی شهر و پایگاه بسیج و ارائه‌ی راهکارهای هدفمند، با حضور علما، فرهیختگان، نخبگان و حضور و میزبانی بسیجیان پایگاه الزهرا(س) خبر داد.

 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
12:46 - 1395/04/24
0
0
ببخشید بهتره بنویسید کارگروه فرهنگی مسجد شهرک نه کارگروه فرهنگی شهر. چون ادمایی که توی این جلسه هستند شهرکیون هسن نه شهریون. لطفا جهرم رو منحصر به شهرک انقلاب نکنید
نام:
ایمیل:
* نظر: