پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۳۶:۴۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
در حمایت از مواضع رهبری فرزانه انقلاب
بسیج طلاب حضرت نرگس سلام الله ضمن گوش به فرمان بودن به منویات مدبرانه ی امام خامنه ای مد ظله العالی تنها راه برون رفت از مشکلات موجود اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی ،عملیاتی نمودن سخنان معظم له می داند...
به گزارش تنویر جهرم بسیج طلاب خواهران پایگاه حضرت نرجس(س) جهرم در حمایت از مواضع و بیانات رهبری فرزانه انقلاب بیاینه ای را صادر نمود.

مشروح ان بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

امام علی علیه السلام: هر کس که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود. غررالحکم ص422

امروزه درجاده های تاریکی گام بر می داریم که پر از پرتگاه هایی است و حیات ما را به شدت تهدید می کند.!

پرتگاه  غفلت که حتی گروه دینداران از آن در امان نبوده و با ترک واجبات و انجام محرمات، مهر غافلین بر آنان زده که نتیجه ای جز فنا نداشته باشیم .

یا پرتگاه های عظیم حب مال که به جای  ترس از خداوند ،کیسه برای بیت المال مسلمین بدوزیم که وقتی در آن باز گردد فیش های نجومی از آن بیرون بیاید .آن هم در سرزمینی که نام شیعه ای با خود به همراه دارد که مولایش حتی از شمع بیت المال هم استفاده شخصی نمی کردند.

و پرتگاه عظیم فرهنگ بی فرهنگی را که زایید ه ی شوم تهاجم دشمن بر افکار و ذهن های جوانان این مرز بوم است که تحفه ی آن بی هویتی ،پوچ انگاری و بی ارزش شدن ارزش ها که جز سقوطی ذلت بار ،ارمغانی نخواهد داشت .

و پرتگاه عظیم دلبستگی به غیر خدا که بجای آنکه پذیرش ولایت و سرپرستی  خداوند را  تنها را ه نجات و خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت بدانیم تسلیم دشمن قسم خورده ی انسان شده و ولایت شیطان و جنودآن را  بپذیریم و هزاران پرتگاه های دیگر که نتیجه ی غفلت ،نادانی و بی بصیرتی و بی تقوایی است که حیات دنیوی و اخروی ما را دچار مخاطره می کند که سقوط در هر یک ازآنها به معنای نیستی و نابودی ابدی است .

و ما خداوند را هزاران بار شاکریم که با نعمت عظیم  ولایت حق هدایت را بر ما کامل گردانید و در پرتو انوار آن ، راه صواب را از ناصواب تشخیص داده و از جمله هدایت شدگان باشیم.

بسیج طلاب حضرت نرگس سلام الله ضمن گوش به فرمان بودن به منویات مدبرانه ی امام خامنه ای مد ظله العالی تنها راه برون رفت  از مشکلات موجود اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی ،عملیاتی نمودن سخنان معظم له می داند و به خود عنوان سربازان  بصیر، و خدمت در این راه پرفضیلت را وظیفه ی خود میشمارد و آماده ی جان فشانی در این راه است .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: