چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۱۹:۰۱
کد خبر: ۸۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
حجت الاسلام و المسلمین محمدی:
حجت الاسلام و المسلمین محمدی در بازدید از گروه جهادی عماریون فرمودند: هدف از اردوهای جهادی کمک به عمران و آبادانی کشور با تقویت روحیه جهادی و گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری در افراد است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز در این بازدید نحوه خدمات رسانی گروه جهادی عماریون به مردم روستای قالینی از توابع خفر جهرم را از نزدیک بررسی کرد و پای صحبت های چند تن از روستاییان نشست.
حاج آقا محمدی گفت:40 نفر از بسیجیان جهادگر در عرصه های مختلف عمرانی،خدمات رسانی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی فعالیت جهادی خود را با نام گروه عماریون در روستای قالینی به مدت 1 هفته آغاز کرده اند. 
ایشان به مهترین هدف این اردوها اشاره کرد و افزود:کمک به عمران و  آبادانی کشور با تقویت روحیه جهادی و گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری در افراد با اولویت اقتصاد مقاومتی جهت افزایش تولید و بهره وری با رائه خدمات بهداشتی،عمرانی،آموزشی و فرهنگی با عزیمت گروه های جهادی به روستا و مناطق کم برخوردار از اهداف این حرکت جهادی بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز عنوان داشت:جهادگران در اردوهای جهادی می توانند به عنوان ابزاری برای انتقال دردهای افراد محروم به مسئولان موثر باشند.
لازم به ذکر است که در این گروه جهادی که از سوی حوزه 5 امام محمدباقر(ع) سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز با نام گروه عماریون تشکیل شده بود بسیجیان برادر و خواهر،سربازان ناحیه و چند نفر از برادران تبعه افغانی نیز حضور داشتند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: