سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۷:۰۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) جهرم خبرداد:
اعضای 15 حلقه صالحین بسیجیان پایگاه امام حسین(ع) به مدت 6 روز به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
به گزارش تنویر جهرم،صبح دوشنبه چهارم مردادماه 240 نفر از بسیجیان پایگاه امام حسین(ع) از حوزه مقاومت صاحب الزمان(عج) شهر جهرم، در قالب 15 حلقه صالحین از تمام رده های سنی به وسیله‌ی 5 دستگاه اتوبوس به مدت 6 روز به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

مسعود گواهیان فرمانده پایگاه امام حسین(ع) در گفتگو با تنویر جهرم، ضمن بیان این خبر اظهار داشت: سالهای اول برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس و پابوسی آقا علی بن موسی الرضا(ع) یک یا دو اتوبوس شرکت کننده داشتیم به خاطر محدودیتهایی که وجود داشت.

وی افزود: اکنون به حول و قوه‌ی الهی وبا استمداد از شهدای گرانقدر، 240 نفر از بسیجیان با ظرفیت 5 دستگاه اتوبوس به این اردو اعزام می شوند که این خود نشانه‌ی رشد و پیشرفت چشمگیر پایگاه به برکت خون شهدای عزیز و توجهات ائمه‌ی اطهار علیهم السلام است.

فرمانده پایگاه امام حسین(ع) ضمن تقدیر از همکاری سپاه ناحیه جهرم در اجرای این برنامه، تصریح کرد: فعالیت و جذب نیرو و پرورش آن در جهت آرمانهای بلند انقلاب اسلامی کاری بسیار سخت و دشوار شده به این خاطر که دشمن با تمامی امکانات خود در عرصه‌ی جنگ نرم وارد شده است.

وی با اشاره به برگزاری اینگونه برنامه ها در جذب و ماندگاری نیروهای بسیجی، از اهداف این اردو را علاوه بر زیارت حرم ثامن الحجج(ع)، جذب و ماندگاری بسیجیان، تقدیر از فعالیتهای ایشان در حلقات صالحین، بالا بردن روحیه‌ی ایثار و معنویت افزایی در بین بسیجیان بیان داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: