جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۵۹:۴۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم گزارش داد:
سرگرد جهانگیری از اجرای برنامه های متنوع با هدف فضاسازی فرهنگی در مکانهای مختلف شهرستان در دهه‌ی پر برکت کرامت خبر داد.
سرگرد محسن جهانگیری مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم، در مصاحبه با خبرنگار تنویر آن شهرستان از اجرای دهها برنامه‌ی فرهنگی در دهه‌ی با برکت کرامت از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) خبر داد.

وی با اشاره به برنامه های متنوع در جهت فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی، در مکانهای عمومی سطح شهرستان، ویژه برنامه‌ی جشن میلاد امام رضا(ع) در آستان مقدس امامزاده فضل بن موسی بن جعفر(ع) و برپائی غرفه های متعدد جهت خدمات رسانی به مردم را مهمترین برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی  این دهه بر شمرد.

جهانگیری با اشاره به نیازهای مختلف مردم اظهار داشت: غرفه های مشاوره های خانوادگی، مذهبی و مشاوره کودک با حضور مشاورین مجرب بسیجی یکی از پر رفت و آمد ترین غرفه های فرهنگی در شب میلاد امام رضا(ع) بود.

وی از برپائی ایستگاه سلامت خواهران و برادران توسط پزشکان بسیجی خبر داد و افزود: غرفه های دیگری برای آشنائی جوانان و خانواده ها با فضای مجازی، معرفی کانالهای مذهبی و عضویت در کانالهای تلگرامی بسیج، ارائه‌ی خدمات نرم افزاری و رفع مشکلات نرم افزاری گوشیهای همراه از دیگر فعالیتهای قسمت فرهنگی اجتماعی سپاه در آستان مقدس امامزاده فضل بن موسی(ع) بود.

سرگرد جهانگیری با اشاره به برپائی مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) در آستان مقدس آن امامزاده واجب التعظیم توسط بسیجیان پایگاه امامزاده فضل(ع)، هیأت امناء و اهالی محل، نور افشانی، سخنرانی، مدیحه سرائی و برپائی ایستگاه صلواتی را از جمله برنامه های آن مراسم بر شمرد.




نام:
ایمیل:
* نظر: