گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
صبح امروز برگزار شد:
ستوان دوم پاسدار مسلم محمودی مسئول سیاسی ناحیه سپیدان در دیدار پایوران و هادیان سیاسی بسیج و سپاه به تحلیل فضای انتخابات ریاست جمهوری آینده پرداختند.
به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز شنبه مورخ 95/06/13 مسئول سیاسی در رابطه با مسئله انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اذعان داشتند که مهمترین انتخابات برای کشور ایران انتخابات پیش رو  و به تبع آن دو دور انتخابات آینده خواهد بود.
و چنین استدلال نمودند که با توجه به سنین مسئولین نظام و جمع بستن آن با چهار و هشت سال آینده ما در آینده با ریزش مسئولین رو به رو خواهیم شد که این کشور را در یک شرایط انتقالی قرار خواهد داد.
و باید با چشم باز رئیس جمهوری انتخاب کنیم که بتواند این شرایط انتقالی را مدیریت بکند و مدیریت نظام را از چهار چوب نظام خارج ننماید.
در این راستا هم باید ویژگی شخصیتی افرادی که کاندیدا میشوند جدای از سوابق گذشته و حال افراد به صورت روانشناختی مد نظر قرار بگیرد که آیا این فرد می تواند با در اختیار گرفتن قدرت و امکانات همان فرد قبلی باشد یا نه.و با برشمردن دلایل اهمیت انتخابات پیش رو به ذکر مقدماتی در راستای تحلیل فضای انتخاباتی آینده پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: