گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
با حضور جانشین محترم فرمانده سپاه فجر فارس
با حضور سردار گزنی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، سرهنگ دوم پاسدار روح الله رستمی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سپیدان معرفی شد و از سه سال زحمات بی شائبه سرهنگ مرتضی خسروانی تجلیل گردید.

به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز یکشنبه مورخ 95/06/28 با حضور سردار گزنی جانشین محترم فرمانده سپاه فجر استان فارس، مسئول محترم بازرسی سپاه فجر فارس،امام جمعه شهرستان سپیدان، فرماندار و دیگر مقامات و مسئولین انتظامی و ادارات شهرستان سپیدان مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سپیدان برگزار شد.

در مراسم امروز سرهنگ دوم پاسدار روح الله رستمی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سپیدان معرفی شد و از از سه سال زحمات بی شائبه سرهنگ مرتضی خسروانی تجلیل گردید.

در این مراسم سرهنگ مرتضی خسروانی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، خلاصه ای از گزارش عملکرد خود را در طول مدت سه سال خدمت در شهرستان سپیدان بیان کرد.

در ادامه سردار گزنی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ خسروانی، نیرو های نظامی سپاه، ارتش و انتظامی را لازمه حفظ آرمان های انقلاب، امنیت کشور و ثبات منطقه دانست.

سردار گزنی سپاه پاسدارن را از نهادهای ارزشمند برای انقلاب و نظام دانست و افزود: امام راحل می فرمایند «اگر سپاه نبود کشور نبود» و این نقش و اهمیت سپاه را در کنار سایر نیرو های نظامی و انتظامی انقلاب اسلامی می‌رساند.

فرماندار شهرستان سپیدان نیز در سخنانی وجود فرماندهان شجاع مدیر و مدبر در سپاه ناحیه سپیدان را یک نعمت الهی دانست و تأکید نمود: در سنگر خدمت به شهرستان پشتیبان نیروهای مسلح و قوای نظامی مقتدر هستیم.

در این مراسم سرهنگ رستمی فرمانده جدید سپاه ناحیه سپیدان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس و خصوصا" شهدای مدافع حرم و گرامیداشت شهدای حادثه منا، با اشاره به وصیت نامه سیاسی، الهی امام راحل(ره) گفت: کار سختی در پیش داریم و باید انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) برسانیم.

در بخش پایانی این مراسم حکم فرماندهی و لوح سپاس به فرماندهان جدید و پیشین سپاه ناحیه سپیدان اعطا گردید.

مدیریت سایت تنویر نیز به نوبه خود از زحمات مجاهدانه سرهنگ خسروانی نهایت تشکر را بعمل آورده و برای سرهنگ رستمی آرزوی توفیقات روز افزون را از خداوند منان مسئلت مینماید.

نام:
ایمیل:
* نظر: