چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۴۰:۲۹
کد خبر: ۹۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۷
چهارمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه فجر استان فارس:
گروه جهادی "عماریون" حوزه 5 امام محمد باقر(ع) سپاه ناحیه بقیه اله(عج) شیراز ، موفق به کسب " موفق ترین رده بسیج " در چهارمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه فجر استان فارس گردید.

گروه جهادی "عماریون" حوزه 5 امام محمد باقر(ع) سپاه ناحیه بقیه اله(عج) شیراز ، موفق به کسب " موفق ترین رده بسیج " در چهارمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه فجر استان فارس گردید.

گروه جهادی عماریون حوزه 5 امام باقر(ع) جهت خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین به مدت یک هفته در روستای قالینی از توابع بخش خفر جهرم حضور یافت.

در این اردو جهادگران عماریون متشکل از 51نفر برادر و 11نفر خواهر ، اقدام به فعالیت در عرصه های عمرانی ، فرهنگی ، بهداشت و درمان و مطالبه گری از مسئولان نمودند.

در زمینه ی عمرانی اقدام به ساخت6سرویس بهداشتی و حمام به صورت تمام ساخت و خانه ی عالم و همچنین انجام فعالیت های تاسیساتی خرد و کلان نمودند.

در عرصه ی فرهنگی این گروه جهادی ، اقدام به برگزاری یادواره شهدای روستا کرد . همچنین از دیگر اقدامات میتوان به برگزاری مسابقات قرآن و اذان ، مسابقات ورزشی ، کتابخوانی اشاره کرد.

در زمینه ی بهداشت و درمان ، ویزیت و معاینه رایگان با حضور پزشک متخصص ارتوپت ، قلب و عروق انجام شد.

در طول مدت اجرای اردوی جهادی ، مسئولان بخش و شهرستان جهرم از جمله بخشدار خفر ،رئیس کمیته امداد خفر و جهرم ، امام جمعه ی خفر ، رئیس بهزیستی جهرم و سایر مسئولان و همچنین جناب سرهنگ دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیه اله(عج) و حجت السلام حاج آقا محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه اله(عج) و مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس از نحوه ی فعالیت و تلاش این گروه جهادی انجام دادند.

از نکات قابل توجه در این اردوی جهادی 62نفره ، حضور جهادگرانی از اقشار مختلف جامعه در سن و سال های گوناگون و حضور 4نفر از افاغنه در بین این جهادگران بود که همگی از مشغله های خود در شهر شیراز گذشتند و به یاری مستضعفین روستایی شتافتند.

پایان پیام/



نام:
ایمیل:
* نظر: