يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۵۲:۰۷
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
با حضور فرماندهان نظامی عالی‌رتبه کشور صورت‌می‌گیرد
دبیر شانزدهمین یادواره شهدای دهستان بالاده بخش بیرم لارستان از برگزاری این یادواره با حضور فرماندهان نظامی عالی‌رتبه کشور و دوران دفاع مقدس در این روستا خبر داد.

حجت‌الاسلام غلام‌عباس جنگجو  با گرامی‌داشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: پس از حضور همه‌جانبه آحاد مختلف جامعه در عرصه جنگ تحمیلی و کسب پیروزی در این جنگ نابرابر، نیاز به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: دشمنان با ناامیدی از دستیابی به برتری بر ملت غیور ایران در جنگ سخت، به دنبال برنامه‌ریزی و اجرای جنگ نرم به شکلی عظیم و همه‌جانبه درآمده‌اند.

دبیر شانزدهمین یادواره شهدای دهستان بالاده با برشمردن نقش برجسته جوانان و مردم منطقه لارستان بزرگ و به‌ ویژه مردم ولایتمدار بخش بیرم و روستای بالاده در هشت سال جنگ تحمیلی و ادوار مختلف انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی، روستای بالاده بیرم لارستان در سال 1370 از طرف استانداری فارس به‌ عنوان روستای نمونه جبهه و جنگ انتخاب شده است.

وی با اشاره به سابقه 25 ساله برگزاری یادواره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در روستای بالاده، ادامه داد: این یادواره‌ها به مدت کوتاهی پس از جنگ به همت جوانان همیشه در صحنه این روستا به شکلی بسیار باشکوه و بی‌نظیر برگزاری می‌شود.

جنگجو بابیان اینکه یادواره امسال به مدت سه شب از 28 تا 30 مهرماه از ساعت 19 با حضور فرماندهان نظامی عالی‌رتبه کشور و مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی امام خامنه‌ای روستای بالاده برگزار می‌شود، افزود: مهمانان ویژه این برنامه، سردار حمید اباذری فرمانده دانشکده افسری امام حسین(ع)، سردار علی فضلی جانشین ستاد مرکزی راهیان نور، حسن قدیری ابیانه سفیر پیشین ایران و مداحان اهل‌بیت(ع) حاج مهدی سلحشور، کربلایی سید امیر حسینی، عبدالمجید فاضلی و سید علیرضا موسوی هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: