جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۳:۱۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
هادی سیاسی سپاه جهرم گفت:
به همت قسمت سیاسی سپاه جهرم گردهمائی کارکنان آن رده با موضوع استکبار ستیزی برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم، به همت قسمت سیاسی سپاه جهرم، گردهمائی کارکنان آن ناحیه با موضوع استکبار ستیزی در نمازخانه سپاه جهرم برگزار شد.

محمود توحیدی از هادیان سیاسی سپاه و بسیج، با یادآوری بدعهدیها و خباثت دولت آمریکا در طول سالهای مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی، تکیه کردن بر سیاستهای این کشور را ساده لوحی محض نام گذاشت.

سخن
وی با اشاره به سالروز تسخیر لانه‌ی جاسوسی و کشف خیانت و توطئه هایی که بر علیه نهال نوپای انقلاب تدارک دیده بودند اظهار داشت: حال چگونه است که این کشور با این پیشینه سیاه خیرخواه مردم ایران شده و برخی از مسئولین نیز سنگ رابطه با آمریکا را به سینه می زنند.

هادی سیاسی سپاه جهرم با بیان جمله‌ی معروف امام راحل عظیم الشأن که فرمودند:" هر چه فریاد دارید بر سر آمریکای جنایتکار بزنید" خاطرنشان شد: این سخن خط مشی انقلاب و نمود عملی مبارزه با استکبار جهانی در زمان حال است.

محمود توحیدی در قسمتی دیگر از صحبتهای خود با اشاره به حادثه‌ی خونین عاشورای سال 61 تصریح کرد: اگر کسی از قافله‌ی انقلاب به واسطه‌ي عدم شناخت ولی و رهبر و خط آشکار دین مبین اسلام عقب بیفتد معلوم نیست که در آینده مجال و فرصت توبه و بازگشت را داشته باشد.


سخن

سخن

نام:
ایمیل:
* نظر: