گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
دریادار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه:
دریادار فدوی گفت: نیروی دریایی سپاه از روز نخست تشکیل با بدست گرفتن ابتکار عمل در منطقه توانست اقتدار ایران اسلامی را ارتقا دهد و امروزامریکایی‌ها نه تنها به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند بلکه دائم از آن نگران هستند.
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپاه نیوز؛ دریادار پاسدارعلی فدوی  فرمانده نیروی دریایی سپاه در آئین افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) چالوس اظهار داشت:  اقتدارامروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا بوده و با تبعیت و پیروی از ولایت فقیه به دست آمده است .

وی با بیان اینکه پس از عملیات والفجر 8 که دخالت های امریکا در منطقه علنی شد ، نیروی دریایی سپاه شکل گرفت، اظهار کرد : نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز نخست تشکیل با بدست گرفتن ابتکار عمل در منطقه توانست اقتدار ایران اسلامی را ارتقا دهد و امروزامریکایی‌ها نه تنها به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند بلکه دائم از آن نگران هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه تصریح کرد:پاسداران نیروی دریایی سپاه مقتدرانه و با افتخار در آب های سرزمینی ایران حضور دارند و واقعه توقیف شناورهای امریکایی در سال گذشته نیز بیانگر این امر است.

سردار فدوی در بخش دیگری از سخنانش فراهم کردن خدمات درمانی مناسب برای مردم به ویژه در مناطق محروم را از اعتقادات و تکلیف سپاه دانست و اظهار داشت: بیش از 90 درصد امکانات درمانی و بیمارستانی که سپاه ایجاد کرده است در مناطق محروم جنوب کشور است .

سردار فدوی  اظهار کرد: امیدواریم با افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) به عنوان نخستین بیمارستان سپاه در استان های گیلان و مازندران بتوانیم خدمات مناسب پزشکی به مردم این منطقه ارائه کنیم.

وی گفت: بیش از 50 درصد خدمات ارائه شده از سوی مراکز درمانی سپاه در کشور به افراد غیرنیروهای مسلح است و با توجه به نیاز مردم به ویژه مناطق محروم ،سپاه وظیفه خود می داند  در جهت راه اندازی مراکز درمانی و بیمارستانی در آن مناطق گام بردارد.

گفتنی است ؛بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان چالوس دارای 32 تخت ، 4 اتاق عمل  و دارای کلینیک های تخصصی  است.
نام:
ایمیل:
* نظر: