دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۰:۴۸
کد خبر: ۹۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
سرهنگ کوشکی،معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خبر داد:
آیا جمعیت مومن و مومنه در سومین حرم اهل بیت ، احساس امنیت اجتماعی و فرهنگی می کنند؟ چرا باید هر فرقه ای که می خواهد منتشر شود و تبلیغ شود ، شیراز را محلی امن برای ترویج خود می داند؟

به نقل از روابط عمومی حوزه 5 امام باقر(ع) ناحیه بقیةاله(عج) شیراز ، سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج سپاه ناحیه بقیةاله(عج) شیراز با بیان اهمیت حفظ شعائر اسلامی ، بر مساله ترویج فرهنگ پیاده روی اربعین که چندین سال است به حمداله باشکوه تر از سال قبل اجرا می شود تاکید داشتند و افزودند که شهر شیراز ، سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران باید در عرصه ی کشور آنچنان مطرح شود که عاشقان و دلدادگان حسینی ، اگر نتوانستند به هر دلیلی برای اربعین سالار شهیدان به کشور عراق سفر کنند ؛ در عوض حرم احمد ابن موسی (ع) را همچون نگینی در بر بگیرند.

سرهنگ کوشکی در ادامه افزودند : کدام ملت و یا گروه و دسته ای در جهان وجود دارد که اینچنین عاشقانه در گرد یک اعتقاد و ایمان قلبی جمع شوند و برای این همدف از همه چیز خود بگذرند؟

وی مذهب تشیع را از نظر داشتن همچنین بزرگوارانی معصوم(ع) که در جهان اسلام و دیگر ادیان بی نظیر هستند را برتر ازدیگر شاخه های مذاهب اسلامی دانستند.

ایشان در ادامه اظهار داشتند : آیا ما به عنوان افراد حزب الهی و افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنیم ، واقف بر مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی آن هستیم؟ آیا جمعیت مومن و مومنه در سومین حرم اهل بیت ، احساس امنیت اجتماعی و فرهنگی می کنند؟ چرا باید هر فرقه ای که می خواهد منتشر شود و تبلیغ شود ، شیراز را محلی امن برای ترویج خود می داند؟

سرهنگ کوشکی بیان داشتند : شما فرماندهان پایگاه ها به عنوان افرادی که هزینه ی این انقلاب به دوش آنهاست باید با کنار گذاشتن مشکلات کوچک و بی اهمیت ما بین اصحاب مسجد و پایگاه های مقاومت ، تمام توان خود را در راه حل مشکلات تمام اهالی محل خرج کنند و مردم را به انقلاب امیدوار کنند.

وی افزود : دشمنی دشمنان ایران و انقلاب اسلامی هیچگاه تمامی ندارد ؛ آنها فقط در هر مرحله نقشه های خود را عوض می کنند و با تقویت اردوگاه های مختلف خود به جنگ دین و اعتقادات و اقتصاد مردم ایران می آیند و هرجا که حضور قشر مذهبی جامعه کم رنگ بود ، دشمن از همان نقطه ضربات خود را بر پیکره جامعه وارد می کند .

ایشان اظهار داشتند:شرکت در برنامه هایی که در آن خیل عظیم عاشقان اهل بیت(ع) حضور دارندباعث دلگرمی آحاد مردم بوده و از تمام آحاد مردم شیراز دعوت می کنیم که در مراسم پیاده روی که قرار است در سومین حرم اهل بیت(ع) در روز اربعین از محل مجتمع فرهنگی شلمچه آغاز و به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی ختم شود ، شرکت کنند و با حضور خود وجهه ی مذهبی شهر شیراز را به جهانیان نشان دهند .

ایشان از برپایی موکب هایی در مسیر حرکت عاشقان حسینی در مسیر مراسم خبر دادند و از دوستداران امام حسین(ع) و آن دسته از افرادی که قصد دارند در اجرای هرچه بهتر و باشکوه تر این برنامه ی اسلامی مشارکت کنند ، خواستند که با پایگاه های مقاومت بسیج که در مساجد شیراز مستقر هستند ، هماهنگی های لازم را انجام دهند.


پایان پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: