گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
بیانیه شکوه ایستادگی 5 آذر
بسیجیان شهرستان سپیدان به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند.

به گزارش تنویر سپیدان بسیجیان شهرستان سپیدان به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند.تخطئه بسیج و اتهام تندروی به کسانی که بر اصالت‌ها و ارزش‌ها پای می‌فشرند تکمیل پروژه نفوذ است.(امام خامنه ای حفظه الله)

و اینک در سی و هفتمین سالگرد فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی، مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، جهانیان شاهد مجد و عظمت و رشد و بالندگی ایران اسلامی در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی است و این همه مرهون رهبری فرزانه و با تدبیر انقلاب به عنوان سکاندار و کشتیبان انقلاب، وحدت کلمه و حماسه آفرینی های توده عظیم ملت ایران اسلامی در قالب بسیج مستضعفین بوده است؛
بسیج افتخار دارد که پیرو مکتب عاشوراست که نه تنها در دوران دفاع مقدس و در عبور از بحرانها و فتنه ها خوب درخشید بلکه در همه عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و اقتصادی نیز خوب درخشیده است و این حماسه سازی ها و افتخارآفرینی ها هرگز از یاد ملت ایران و در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی فراموش شدنی نیست…
1. بسیجیان شهرستان سپیدان ضمن تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام(ره) و رهبری معظم انقلاب در دفاع از آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی جهت ایستادگی در مقابل استکبار و استعمار و زیاده خواهی آنان، اجازه نفوذ دشمن در کشور و سازش با آمریکای جهانخوار را نمی دهد و خواستار هوشیاری مسئولین و متولیان امر در شرایط بعد از برجام بوده و شعار مرگ بر آمریکا را هرگز از اذهان خود محو نکرده و بر تداوم راه انقلاب و تاکید بر اصول بنیادین انقلاب تاکید می نماید و تا ظهور مولایمان حضرت حجت (عج) این راه پر افتخار را در زیر چتر ولایت امر ادامه خواهد داد.
2. کشتار مردم بیگناه یمن گویای عدم کفایت رژیم خبیث آل‌سعود در خدمت به مسلمانان است! انسان‌های بی درد و بی سوزی که دین خدا را هم‌چون سرمایه تجارت و زراندوزی و قدرت‌طلبی خود می‌دانند! سلاطین و رؤسایی که منافع و جان ملت‌های مسلمان و مظلوم و ضیوف الله را در مقابل آلهه آمریکایی، اروپایی و صهیونیستی قربانی می‌کنند بنا بر این مسلمانان باید نسبت به سوء استفاده و اقدامات توطئه‌آمیز دشمنان برای تضعیف و توهین به اسلام کاملاً حساس و هوشیار باشند.و ما بسیجیان شهرستان بنا به فرمان ولی امرمان امام خامنه ای (حفظه االه ) آمادگی خود را برای پاسخ سخت و خشن اعلام میداریم.
3. رژیم صهیونستی سال‌هاست به اشغال و اشغال‌گری عادت کرده است، صاحب ادعای که حقی نداشته است، نسل‌کُشی می‌کنند و کسی معترضشان نمی‌شود، کودک‌کشی شیوه‌شان شده و به آن شناخته شده‌ است، چشم دیده‌بان حقوق بشر در برابر جنایاتش همیشه کور است!
مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان نطنز به فضل الهی با حضور گسترده خود نشان خواهند داد که عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها بوده و هیچ‌گونه توافق و معاهده‌ای نمی‌تواند امنیت اسرائیل را تامین کند و این رژیم غاصب محکوم به نابودی و زوال است. «یَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَهَ الْکُبْرى‏ إِنَّا مُنْتَقِمُون»
۴. امید و انتظار می‌رود با همت عمومی دولت و عموم مسوولان، فعالان اقتصادی و کارآفرینان و همه ملت ایران در اجرای کامل و موثر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ، نه تنها اراده ملی برای غلبه بر فشارهای اقتصادی دشمن تقویت شود، بلکه تولید و صادرات کالاهای دانش بنیان ایرانی، به جریانی فراگیر، زاینده و روزافزون در کشور تبدیل گردد
و توان تولید اقتصاد ملی ارتقاء یابد و در یک کلام، اقتصاد مقاومتی به یک مطالبه عمومی و ملی تبدیل شود.و در این زمینه بسیج پیشرو و آماده همکاری با دولت است.
۵. بسیجیان دریادل شهرستان سپیدان و خانواده معظم آنان با تأسی به وصایای جاودان حضرت‌امام‌(ره) و لبیک به ندای ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همگام با اقشار مختلف مردم مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی در تمامی صحنه های شکوه ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی شرکت کرده و با نمایش عزم، اراده، وحدت و انسجام ملی خود دشمنان را بار دیگر مأیوس خواهند نمود.
۶. حوادث سالهای اخیر در منطقه نشان میدهد که علت اصلی ناآرامیها رژیم صهیونیستی است و این غده سرطانی باید از بین برود تا آرامش در منطقه و جهان حاکم شود و مردم منطقه هم باید با هوشیاری کامل نگذارند به جبهه مقاومت در کشورهای سوریه ، عراق ، لبنان ، یمن ، بحرین کوچکترین خدشه ای وارد شود و با تقویت محور مقاومت زمینه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کرده و آمریکا این ام الفساد قرن را سر جایش بنشانند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: