چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۱۰:۱۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
در دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی
مقام اول داستان کوتاه دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی به بانوی جهرمی رسید.

به گزارش تنویر جهرم، دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی به همت انجمن پیشکسوتان سپاس و با حمایت مرکز مستند حقیقت، بنیاد رسانه ای بیان، مجمع جهانی بیداری اسلامی ومؤسسه فرهنگی هنری فرزندان روح الله در سطح ملی و در 2 بخش فرهنگی و هنری برگزار شد که در این جشنواره، داستان "سار از کوشکسار" سودابه رحمتی در بخش داستان کوتاه حائز رتبه اول شد.

سودابه رحمتی مسئول گروه ادبیات داستانی کانون بسیج هنرمندان جهرم گفت: در بخش فرهنگی که شامل داستان کوتاه، دلنوشته، شعر،داستانک،ادبیات کودک و نوجوان و... می شد از مجموع 444 اثر، تعداد 310 اثر و در بخش هنری که شامل فیلم، فیلمنامه، کلیپ صوتی و تصویری، عکس، ارتباط تصویری ، موشن گرافیک و... می شد از مجموع 281 اثر تعداد 160 اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.

رحمتی ادامه داد: دیگر کسی به کاری که شهدای مدافع حرم انجام می‌دهند شبهه ندارد چون اهمیت کار «مدافعان حرم» بسیار بالاست لذا برآن شدم تا داستان " سار از کوشکسار" را با موضوع مدافعان حرم بنویسم.

وی افزود: در بخش داستان کوتاه، داستان "سار از کوشکسار" رتبه اول را کسب کرد و در مراسم اختتامیه جشنواره که در تهران برگزار گردید از 28 نفر از برگزیدگان بخش‌های شعر، داستان کوتاه، داستانک، ادبیات کودک و نوجوان، دلنوشته، فیلم، فیلمنامه، کلیپ صوتی تصویری، عکس، ارتباطات تصویری در بخش‌های فرهنگی و هنری که از سراسر کشور در این مراسم حضور داشتند، تقدیر به عمل آمد.

داستان کوتاه
نام:
ایمیل:
* نظر: