سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۵۰:۵۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
امام جمعه جهرم در خطبه های نماز جمعه پنجم آذر ماه
آیت الله دژکام گفت: تقوا و عمل صالح دو شاخصه ای است که لازمه‌ی یک بسیجی کامل است.

به گزارش تنویر جهرم آیت اله لطف اله دژکام نماینده ولی فقیه و امام جمعه جهرم در خطبه دوم نمازجمعه آن شهر ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) ،  شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) در هفته آینده با اشاره به راه اندازی موکب مردم جهرم در مشهد مقدس این حرکت را بسیار ارزشمند خواند و از دست اندکاران این حرکت تشکر کرد .

خطیب جمعه جهرم با اشاره به 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی بیان داشت : امام (ره) بابنیان گذاشتن بسیج انقلاب را بیمه و ادامه ی آن را تضمین کرد .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان گفت : جوانان بسیجی هیچ کدام زمان امام خمینی(ره) را درک نکردند اما این بسیجیان نسل به نسل انقلابی گری را گسترش دادند و این نسل انقلابی تر از نسل های گذشته در حال حرکت است و مسیر انقلاب اسلامی را پیش می برند .

آیت اله دژکام تقوا و عمل صالح را لازمه ی یک بسیجی دانست و خاطر نشان کرد : اگر در رفتارمان رضای خدا را درنظر نگیریم بسیجی بودنمان کمرنگ می شود . بسیج در هر عرصه ای که انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد میدان داری می کند .

وی روحانیت انقلابی را راهنمای حرکت بسیج در عرصه های مختلف معرفی کرد و افزود :شجره ی طیبه صالحین بر محوریت علما و روحانیت انقلابی شکل گرفته است .

آیت الله دژکام در بخش دیگری از خطبه دوم با اشاره به بصیرت بسیج و فراجناحی بودن این نهاد انقلابی مردمی ابراز داشت : هرکس که ضد انقلاب نباشد می تواند بسیجی شود  و  جذب بسیج شود . اختلاف سلیقه ای سیاسی بین افراد تا زمانی که در راستای انقلاب حرکت می کنند باید به آن احترام گذاشت . تمامی جناح هایی که در مسیر انقلاب هستند در بسیج جا دارند .

خطیب جمعه جهرم از تمامی لایه های بسیج خواست تا با یکدیگر همکاری داشته باشند تا بتوانند مشکلات جامعه را برطرف کنند .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: