جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۴۸:۲۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
معرفی
پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید خلیل مطهرنیا یکی از پایگاههای زیر مجموعه‌ی بسیج اصناف و کارگری شهرستان جهرم است که......
به گزارش تنویر جهرم، ایستگاه کشوری شماره پنج تقویت فشار گاز در فاصله‌ی 20 کیلومتری شهرستان جهرم در محور جهرم به قیرو کارزین واقع شده که بنا به حساسیت کاری و خطرات بالقوه از جمله مراکز حساس شهرستان به شمار می رود.

پایگاه شهید خلیل مطهرنیا متشکل از پرسنل بسیجی آن مرکز می باشد که همچون سایر نقاط شهرستان و همگام با دیگر بسیجیان فعالیتهای مختلفی را در طول سال برگزار می کند.

محمد جواد شکیبا فرمانده پایگاه در گفتگوئی صمیمی با خبرنگار تنویر عنوان داشت: برگزاری حلقه های صالحین به همراه مباحث تربیتی، اخلاقی و دینی، شرکت در برنامه های مختلف بسیج در سطح شهر جهرم، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی و قرائت ادعیه از جمله برنامه های فرهنگی بسیجیان پایگاه در ایستگاه تقویت فشار گاز می باشد.

وی با بیان خدمت رسانی و فعالیت جهادی پرسنل بسیجی آن مرکز اظهار داشت: دغدغه و گله مندی بسیجیان و کارکنان آن نیروگاه عدم توجه مسئولین شهرستان نسبت به آن مرکز می باشد که از زمان راه اندازی آن تاکنون حتی سرکشیی از آن مکان به عمل نیامده است.

شکیبا با اشاره به فعالیتهای مختلف فرهنگی بسیج و تشکر به خاطر حضور مسئولین و اعضای شورای بسیج کارگری جهرم و بازدید از فعالیتهای ایشان بیان داشت: پرسنل آن ایستگاه با داشتن روحیه بسیجی و سر دادن لبیک به ندای رهبری در انجام وظیفه و خدمت رسانی بی منت به مردم  در تمامی عرصه های اقتصادی سیاسی و فرهنگی حضوری فعال و چشمگیر خواهند داشت. 



نام:
ایمیل:
* نظر: