پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۱۲:۲۱
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۰۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
ناحيه مقاومت بسيج ارسنجان:
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ارسنجان و مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج ارسنجان در پيامي از حضور پرشور مردم شهرستان ارسنجان در راهپيمايي بيست و دوم بهمن ماه، تقدير و تشکر کردند.
به گزارش تنوير ارسنجان،جناب سرهنگ مهدي قادري و حجت الاسلام والمسلمين حسين شيخعلي در پيامي مشترک بيان نمودند:
 در مطلع الفجر پيروزي حق بر باطل و سرآغاز حكومت الله بر زمين ، يكبار ديگر سيل خروشان امت بصير و قهرمان جاری شد، يكبار ديگر درياي طوفاني اين ملت، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را مأيوس و نا اميد نمود و به پيروي از رهبري، خيابانها و ميادين همه شهرهاي ايران اسلامي را به صحنه عزت و آزادگي مبدل ساخت و با آرمانهاي امام راحل و همه شهيدان گلگون كفن تجديد ميثاق كرد تا به استكبار جهاني ثابت نمايد كه تحريمها و تهديدها حبابهايي است تهي و بسته هاي روي ميزها چون دستهاي پيشين به رسوايي باز ميگردد.
مردم شریف، عزیز و هميشه در صحنه شهرستان ارسنجان، در اين جريان عظيم و تحسين برانگيز غرور آفريدند و برگ زرين ديگري به كتاب عزت و مقاومت خود افزودند و غزل اقتدار و افتخار سرودند. حضور با شکوه و پر از شور شما مردم عزیز که بار دیگر یکی از بی‌نظیرترین حماسه‌های حضور مردمی را خلق کرد، نشانگر تصویر بی‌بدیلی از وحدت، همبستگی، هوشمندی و بیداری مردمی است که با درک حساسیت شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای همواره با همین حمایت و ایستادگی‌ها موجبات حفظ و تثبیت و تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است؛ درود خدا بر ملت عزيز و سلام خدا بر روان پاك شهيدان باد.
 خالصانه از اين حضور پرشور و كم سابقه مردم شريف شهرستان به ویژه  ایثارگران عزیر دوران دفاع مقدس، خانواده های معظم و مکرم شهیدان، اقیانوس بی کران بسیج و  نیروهای نظامی و انتظامی تقدير و تشكر مي‌نماييم و ضمن سپاس از حضور همه اقشار مردم ، این همه شور و شعور را پاس داشته و بار دیگر این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و همه مردم عزیز شهرستان ارسنجان تبریک می‌گويیم.
خداوندا به ما توفيق جلب عنايت خود كرامت فرما و انقلاب اسلامي ما را به انقلاب جهاني مصلح كل مهدي موعود (عج) متصل نما.
نام:
ایمیل:
* نظر: